איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם?

מבוא

פרסום ממומן הוא דרך רבת עוצמה לקדם את המותג שלך. חשוב לעשות את זה נכון, ולפעול לפי הטיפים הבאים להצלחה.

1) בחר את התמונה הנכונה.

2) צור כיתוב משכנע.

3) ספק קריאה חזקה לפעולה (CTA).

אריאל חיימוב מחברת הצעד הראשון בביצוע פרסום ממומן באינסטגרם הוא יצירת חשבון עם הפלטפורמה. לאחר מכן תוכל להתחיל בהעלאת תמונות וסרטונים של העסק, המוצרים והשירותים שלך. אתה יכול גם להשתמש בהאשטאג כדי לעזור במסע הפרסום השיווקי שלך. השלב הבא הוא יצירת פרופיל עסקי הכולל כתובת, מספר טלפון, כתובת אתר, כתובת דוא"ל ופרטים נוספים ליצירת קשר עבור לקוחות או לקוחות פוטנציאליים. ברגע שיש לך את כל המידע הזה במקום, אתה יכול להתחיל ליצור מודעות ממומנות עבור החברה שלך באינסטגרם.

מה זה אינסטגרם ואיך זה עובד?

אינסטגרם היא אפליקציה לנייד המאפשרת לצלם תמונות וסרטונים, להחיל עליהם מסננים ולשתף את התמונות בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית.

יש לו יותר מ-500 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. היא בבעלות פייסבוק והושקה באוקטובר 2010. אינסטגרם זמין כעת באנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית, קוריאנית וספרדית.

אינסטגרם מספקת פלטפורמה למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם באמצעות פוסטים ממומנים. לשם כך הם צריכים ליצור חשבון עם פלטפורמת המודעות של אינסטגרם בשם "מודעות אינסטגרם".

בנוסף לכך, אינסטגרם היא אפליקציית מדיה חברתית שיש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים והיא מדורגת כאפליקציית הרשתות החברתיות הפופולריות בעולם.

הדרך הטובה ביותר לפרסם באינסטגרם היא באמצעות hashtags. Hashtags הן מילות מפתח שניתן למצוא בסוף הפוסט, למשל #instagram או #ספונסר. ניתן להשתמש בהם כדי למצוא פוסטים הקשורים לנושא או תעשייה ספציפיים ומשמשים גם לפרסום ממומן.

אתה יכול גם להשתמש בפוסטים ממומנים, שהם מודעות שמתפרסמות מחברות בחשבון האינסטגרם שלהן. מודעות אלו מסומנות עם "ממומן" בפינה השמאלית העליונה של הפוסט.

הוראות שלב אחר שלב ליצירת מסע פרסום

המפתח לקמפיין פרסום מוצלח באינסטגרם הוא יצירת פוסט כובש ומושך חזותית. זה צריך להיות קצר, מתוק ולעניין. התוכן צריך להיות רלוונטי גם לקהל היעד אליו אתם מנסים להגיע.

ישנן חברות רבות המציעות שירותי פרסום באינסטגרם במחיר מסוים ליום או לחודש. אתה יכול לקנות פוסטים ממומנים מחברות אלה או שאתה יכול גם לנהל משא ומתן עם משפיען באינסטגרם שיש לו קהל עוקבים גדול.

פרסום ממומן באינסטגרם הוא דרך מצוינת להציג את התוכן שלך בפני קהל גדול. זוהי גם דרך משתלמת לפרסם את המוצר או השירות שלך. מאמר זה יספר לכם כיצד לבצע פרסום ממומן באינסטגרם.

שלב 1: צור פרופיל עסקי

שלב 2: צור מסע פרסום

שלב 3: בחר את קהל היעד

שלב 4: העלה תמונות וכתוב עותק

שלב 5: בחר את קהל היעד

שלב 6: העלה תמונות וכתוב עותק

שלב 7: בחר את ההאזנים הנכונים

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט