טיפים להשקת אפליקציה מוצלחת לנייד

השקת אפליקציה

רבים מאיתנו חלמו על רעיונות גדולים לאפליקציות לנייד. אנחנו בטוחים שאנו יכולים לפתח אפליקציה חדשנית וייחודית מספיק לייצר גורם משיכה רחב, ולהשיג יותר כוח מכל האפליקציות האחרות בסיווג שלה.

בנקודה זו, הגדרת את הרעיון הגדול שלך. אולי אפילו סיימת את עיצוב האפליקציה ושלב הפיתוח. אם כך, הכל מוכן להשקה, נכון? כמעט, אבל לא בדיוק. אתה צריך לבצע מספר צעדים קריטיים נוספים על מנת להוציא את האפליקציה לשוק ולמשוך משתמשים.

פעל על פי הקווים המנחים הבאים על מנת להכין את השטח להצלחת האפליקציה.

החודש הקודם

הגדר הצלחה. על מנת לדעת האם אתה מצליח, עליך להציב מספר יעדים. בתור התחלה, שמור על יעדים פשוטים, על ידי קביעת יעדים סביב קצב התקנה אקטיבי, מספר הסקירות, ותוצאות דירוג ממוצעות. צור סרטון וידיאו.

סרטון וידיאו הוא אחת הדרכים המשמעותיות והיעילות ביותר להציג את הממשק והיכולות של האפליקציה שלך. שקול ליצור סרטון המדגים את התכונות ואת סדר הפעולות. אתה לאו דווקא חייב להשקיע בצוות הפקה – על ידי שימוש בתואם מסך סמארטפון, Simfinger ו- iShowU HD (60 דולר לגרסת ה-Pro), אתה יכול ליצור בקלות הדרכות וידיאו מקצועיות בקלות, והדרכות וידיאו מקצועיות-למראה המציגות את הפיצ'רים/מאפיינים המגניבים של האפליקציה שלך.

תחליט איפה אתה רוצה להיות. אם אתה משיק אפליקציה לאנדרואיד, אל תנסה להציע את האפליקציה שלך לכל חנות. מרכז את בסיס המשתמש שלך ומקד את קידום המכירות שלך בלהביא את כל המשתמשים הפוטנציאליים לחנות אחת. דבר זה יאפשר לאפליקציה שלך לקבל מספר כניסות גדול יותר, דירוג גבוה יותר, ונראות גדולה יותר. בנוסף, ערוצי הפצה מצומצמים יותר מקלים על עדכונים ומעקב. התחל עם שוק סמארטפון רשמי, וברגע שתתחיל ליצור מודעות תתרחב לאחרים.

שבוע קודם

ערוך והכן סופית את התוכן שלך. וודא שכל הפרסומים, פוסטים בבלוגים, עותקי ניוזלטר ואפילו הטקסטים לטוויטר ופוסטים בפייסבוק ערוכים, עברו הגהה ומוכנים סופית מראש. אל תשאיר את זה לרגע האחרון! יהיו לך הרבה דברים אחרים לחשוב עליהם ביום שלפני ההשקה.

הכר את התקשורת. כתבים ובלוגרים יכולים לעזור לך להגביר את המודעות לאפליקציה שלך למספר גדול של משתמשים חדשים פוטנציאליים. חקור את הפרסומים שמכסים ומסקרים אפליקציות השייכות לקטגוריה של האפליקציה שלך, ותוודא שאתה יודע בבירור מי האדם בכל גוף פרסום שהכי יתלהב מהאפליקציה שלך.

יומיים-שלושה לפני

פנה לתקשורת. באופן אידיאלי, כתבים ובלוגרים צריכים להיות מסוגלים לפרסם תוכן ביחס לאפליקציה שלך מיד עם השקתה, כך שעליך להודיע להם על כך מראש. בחר קומץ כתבים אליהם תפנה לפני ההשקה, ותיידע אותם בתאריך ובשעה הספציפיים של השקת האפליקציה. שריין זמן לענות על שאלות והיה זמין לתקשורת ביום שלפני וביום ההשקה עצמו, במידה והם יזדקקו למידע נוסף. זכור שאתה רוצה להגיע לכל הרשימה של הכתבים ביום ההשקה עצמו.

הצע הצצה מהירה. אם אתה יכול להציע הצגה מוקדמת למדיה, עשה זאת. אם מאפשרים לכותב סקירות לשחק עם האפליקציה לפני שהיא הופכת זמינה לציבור, זה עוזר להפוך את הפרסומים שלהם למעמיקים ומיודעים יותר.

ארגן וסיים את הכנת העזרים הוויזואליים שלך. ככל שיש לך יותר עזרים וויזואליים, כולל עבודות אמנות, לוגואים, תמונות מסך וסרטונים, כך המאמרים ואמצעי השיווק שלך יראו יותר יפים ודינאמיים, ובהתאם – זה יהיה יותר מעניין וקומוניקטיבי עבור הקהל שלך. תוודא שלכל כתב איתו אתה בקשר תהיה גישה לכל העזרים לפני שהאפליקציה מושקת.

יום ההשקה

פנה לכל מי שברשימת הפרסום שלך. בתקווה שתקבל הרבה פרסום חיובי ביום ההשקה. על מנת לעורר מודעות, פנה לרשימה המורחבת שלך של כתבים ובלוגרים רלבנטיים ותיידע אותם אודות ההשקה שלך. שלח מידע אודות האפליקציה שלך לאתרי סקירת אפליקציות גדולים ולכל מקור פרסום שיאהב לדעת אודות ההשקה שאתה יכול לחשוב עליו.

השתמש במשתמשים הקיימים שלך. אם אתה משיק על פלטפורמה חדשה, תעודד את האוהדים שכבר יש לך לעזור לך להפיץ את הבשורה. מינוף הקהילה הקיימת שלך לשיווק המוצר שלך יכול להיות בעל השפעה אדירה על ההשקה שלך. פנה למשתמשים הקיימים שלך באמצעות בלוג, מדיה חברתית, ניוזלטר או כל השלושה, ותבקש בצורה ברורה מהמשתמשים לעזור לך להפיץ את המידע. שקול שימוש בקמפיין הפנייה-דרך-חבר כדי לעודד תגובות.

היה חברתי. פרסם ציוצים בטוויטר ופוסטים בפייסבוק בדיוק שכשהאפליקציה תושק ובמשך מספר פעמים נוספות במהלך היום. נסה קמפיין של ציוץ-מחדש בצירוף עם hashtag (תיוג מילות מפתח בטוויטר) ספציפי על מנת לעודד פעילות בטוויטר ולהרוויח מההתרגשות של ההשקה שלך. אל תשכח לעקוב בצורה צמודה אחרי כל ערוצי המדיה החברתית; הגב לעיתים קרובות עם "תודה" פשוטה או החזר ציוץ למשתמשים כאשר זה מתאים.

אחרי ההשקה

אחרי ההשקה הנפלאה שלך, כיצד אתה יכול לשמר את המומנטום ולמנוע מהאפליקציה שלך לצלול מתחת לראדאר?

שלם לפרסום. אם האפליקציה שלך לוהטת, לעיתים קרובות קמפיינים לקידום מכירות בתשלום ישמרו עליה בולטת לעין וירחיבו את המומנטום שההשקה שלך, המשתמשים ותשומת הלב התקשורתית כבר יצרו. אבל נצל זאת במהירות, ותוודא שהקמפיינים יהיו זמינים תוך כמה ימים לאחר ההשקה.

אל תזנח את התקשורת. ראשית, מיד לאחר ההשקה שלך, אל תשכח להודות לכתבים המשתתפים על העניין שגילו ועל זמנם. שנית, ככל שתמשיך לפתח ולהוסיף מאפיינים לאפליקציה שלך, תזכור לעדכן גם את הכתבים.

שתף פעולה עם מפתחי אפליקציות אחרות. אינטגרציה עם אפליקציות אחרות יכולה להיות דרך נפלאה להרחיב את היכולות של האפליקציה שלך וגם להציג אותה בפני קהל חדש לחלוטין, אך כבר מעורב. על מנת לבחור את השותף הנכון לאינטגרציה, חשוב קודם כל מה הכי חשוב למשתמשים הקיימים שלך. אל תבחר את השותף שלך רק על סמך הגודל של מאגר המשתמשים שלו – לרוב, זה לא הדבר החשוב ביותר בשלבים המוקדמים של יצירת מודעות. אם גם האפליקציה שלך וגם האפליקציה של השותף לאינטגרציה שלך הן שימושיות וחכמות, אתם תצליחו לגדול ביחד.

המשך לערב את המשתמשים שלך. היה פעיל במדיה החברתית: שאל את המשתמשים שלך שאלות והגב מיד לבירורים, רעיונות ופידבקים שלהם. אם הם נותנים המלצות שתטמיע בעדכונים עתידיים, זכור להודות להם על תרומתם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט