כיצד להתמחות בקידום סרטונים ב-YouTube

קידום סרטונים ב-YouTube

התאם לתוצאות החיפוש של המבקרים, סרטוני קידום יופיעו בראש הדף או בצידו הימני של הדף. בנוסף, יחד עם חשבון סרטוני קידום, אנשי שיווק יכולים להוסיף שכבות לסרטונים שלהם שמקשרות ישירות לאתר שלהם, מציעות קידום ועוד, מה שיצור תנועה לאתרים שלהם ויגביר את המכירות בצורה ישירה.

בשל החשיבות של YouTube כיום, כל משווק צריך לשקול תוכנית של סרטוני קידום. להלן מספר צעדים מעשיים שיעזרו לך להתחיל.

1. צור ערוץ

לפני שאתה אפילו חושב על רכישת מודעות סרטוני קידום, וודא שיש לך נוכחות מלאה ב- YouTube. התחל ביצירת סרטונים מרתקים (לא רק אחד, אלא כמה) המקדמים את המוצרים והשירותים שלך בדרך מהנה/כיפית ודינאמית. אל תיצור אותם כסרטים "מכירתיים", אלא התמקד בבידור האנשים. התנסה בסוגים שונים של סרטונים, כולל סרטוני הדרכה, סקירות מוצר, עדויות לקוחות וסרטוני שיווק מקצועיים. על מנת ליצור סרטונים אלו, אתה יכול לעבוד עם סוכנות פרסום, לשכור חברת הפקת וידיאו או לצלם אותם בעצמך. ברגע שיצרת תפריט של סרטונים, צור ערוץ YouTube על מנת להציג אותם. חשוב באותה מידה, הוסף כותרות, תיאורים ותגיות מדויקות לכל וידיאו; YouTube ישתמש במילות מפתח אלו להתאים את הסרטונים שלך לשאילתות חיפוש של מבקרים. במשך הזמן, תקפיד לנטר את הפידבקים לסרטונים. אם סרטון מקבל תגובה חיובית, זה הזמן להשקיע בקידום שלו.

2. מילות מפתח הן המפתח

בדומה למודעות גוגל אחרות, סרטוני קידום מנוהלים דרך AdWords והם בנויים בפורמט דומה לחיפוש בתשלום, כך שמשווקים העוסקים בחיפוש יכולים לגלות שהתהליך של יצירת מודעות סרטוני קידום הוא די פשוט. כאשר אתה יוצר מודעה, וודא שהתיאור של ה- thumbnail (צלמית מוקטנת) והעתק המודעה ישקפו את טבעו של הסרטון שלך. בדומה לחיפוש בתשלום, אתה יכול לבחור בין סוגי התאמה רחבים, צירוף מילים, מדויק או שלילי עבור מילות המפתח של סרטון הקידום שלך. חשוב לזכור דבר אחד: המבקרים ב- YouTubeמחפשים לתוכן סרטוני וידיאו, כך שהרגלי החיפוש שלהם שונים מחיפוש רגיל. הכוונה בכך שהפניה דרך מילות מפתח מחיפוש או קמפייני תצוגה לא תעבור. במקום זאת, בחר במילות מפתח הקשורות לסרטון שאתה מקדם. YouTube מציע למפרסמים כלי הצעת מילות מפתח המספק המלצות המבוססות על תיאור הסרטון שלך, ה- id/URLשל הסרטון או קהל היעד. הכלי, כרגע בגרסת בטא, מספק גם סטטיסטיקות היקף חיפוש חודשיות עבור כל מילת מפתח, כך שאתה יכול לראות באלו מילות מפתח המבקרים נוטים להשתמש לעיתים קרובות יותר.

3. כל הצעה נחשבת

כאשר מדובר בהצעות למילות מפתח לסרטון קידום ב- YouTube, גש למשימה כמו שהיית ניגש לחיפוש בתשלום או קמפיין תצוגה. הכוונה בכך היא לקבוע יעד המרה ולהגדיר היקף צפוי ותקציב עבור כל חודש. באופן טבעי, אתה תרצה להגדיר את הערך של כל הקלקה לפני הגשת הצעה. כלי הצעה מצד שלישי, במיוחד אחד שמוטמע בקמפייני ה-SEM שלך, מוכיח את יעילותו בניהול החלטות ההצעה שלך ב- YouTube ובהערכת התוצאות של קמפייני סרטוני הקידום שלך.

4. אל תשכח את השכבות

אחת ההטבות העיקריות של הרצת סרטוני קידום היא היכולת לכלול שכבת מודעה, טקסט שניתן להקליק עליו המופיע בתחתית הווידיאו שלך בזמן שהסרטון מתנגן. השכבות מאפשרות לך להוסיף קישור/לינק מסרטון ה- YouTube שלך לאתר חיצוני, ולכן זוהי טכניקה בעלת ערך רב להביא צופים לאתר שלך. אתה יכול גם להשתמש במקום הזה להציע קידום מכירות, כגון הנחה של 20% ברכישה ראשונה, מה שמשפיע במישרים על המרה. לעיתים קרובות, סרטון וידיאו הוא יותר כלי מיתוג, אבל בעזרת השכבות, אתה יכול להפוך את הסרטונים שלך לקמפיין פעיל, בתגובה ישירה.

5. אל תהיה משעמם

בראש ובראשונה, YouTube הוא יעד תוכן חזק ורשת חברתית. צרכנים פונים ל- YouTube כדי למצוא בידור, להשיג מידע, למצוא קליפי וידיאו ספציפיים ואז לשתף בהם. לכן, צריך ליצור סרטונים המערבים את קהל המטרה שלך, ואז לשלב קישורים/לינקים בשכבה או בסוף של הסרטון המעודדים את האנשים להמשיך הלאה. סרטון מוצלח לא משיג רק צפיות, אלא גם מושך תגובות ומעודד שיתוף. עקוב אחרי נתיב השיתוך החברתי של הסרטונים שלך והגב להערות של הצופים. אם הצופים מבקשים סרטון המשך, אתה חייב לספק אחד כזה. אם הסרטן שלך משותף לתוך רשת חברתית אחרת, עליך להגיב בערוצים אלו. השתתפות בשיחה עם הצופים מאפשר לך לחזק את המותג שלך ומספקת תובנות כיצד ליצור סרטונים טובים יותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט