כיצד משפיעה מהירות האתר על דירוגו בתוצאת החיפוש?

מהירות טעינת אתר

לא מזמן החליטו בגוגל להכניס שחקן חדש למשחק שאחראי על מהירות האתר על ידי אלגוריתם הדירוג. למען האמת מדד המהירות נתן כבר את אותותיו בכל הנוגע לקביעת  .AdWords ציונו של מערכת לא מן הנמנע שמי שגולש ברשת האינטרנט מעוניין לקבל מענה מהיר לתוצאות חיפושיו בלי עיקובים ושגיאות לא רצויות. דבר זה מוביל ישירות לכך שאנשים לא יישארו זמן רב באתר אלא יעברו הלאה. הבדיקה נעשית באופן ממוצע מבחינת מהירות טעינתם של האתרים. זאת אומרת חשוב מאוד שתהיה זרימה רציפה שלא תשפיע על אופי הגלישה. 

אילו תכונות משפיעות על המהירות? 

עד כה דנו בסיבה של חשיבות המהלך, אך שאלתם את עצמכם מהן העילות לתופעה זו והינה התשובה לכך. אופן המהירות מתפרס על פני שני גורמים עיקריים בראש ובראשונה משך הזמן אשר לוקח למידע לשוב מאותו אתר אינטרנט מבוקש, ודבר שני פרק הזמן אשר לוקח לדפדפן להראות את אותם תכנים. זה לא אומר בכלל שגורל מהירותו של האתר נחרץ אלא בהחלט יש צעדים שאפשר לנקוט כדי לשפר סוגיה זו. ישנן אלטרנטיבות שונות לפתרון כמו, בעזרת אסטרטגיות אופטימיזציה שיגרמו לתהליך תעבורת נתונים גבוהה יותר, הפחתת כמות הקבצים הנחוצים לקריאת העמוד, להוציא סקריפטים מהקוד של העמוד לקובץ חיצוני אחר וכיוצא בזה. לעומת זאת ישנם כמה הסתייגויות, נכון שהגולש יחוש בזרימה מהירה ניכרת אולם דפדפן ישן אינו תומך רבות בשיטות אלו. 

האם יש לי ממה לחשוש? 

באופן כללי אין יותר מדי ממה להילחץ. שימו לב כי קיימים מעל מאתיים אלמנטים אשר משפעים על ציון החשיבות של האתר. בשורה התחתונה ברוב המקרים לא יחול שינוי במיקום אתרכם אלא רק כאשר במצב שבו האתר איטי בצורה דרסטית הוא עלול לאבד מספר מקומות. בסופו של דבר לגולשים אין סבלנות, הרי הם מעוניינים לקבל את המידע מיד ומהר, לכן כאשר אתם מרגישים שיש בעיות המקשות על המהירות עדיף לנסות לפתור את הבעיה נקודתית, ולא לאבד  את אותם קוראים שחפצים לבקר באתר שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט