5 טעויות בפרסום דרך PPC

טעויות בפרסום דרך PPC

בעוד ששיטת השיווק PPC פיי-פר-קליק נעשית יותר ויותר יקרה, חשוב להכיר את הדרכים לוודא שהקמפיינים שלכם ממלאים את הפוטנציאל שלהם. ייתכן שאתם עושים דברים שמונעים מהצלחתו המקסימלית של הקמפיין שלכם.

במאמר זה יפורטו 5 טעויות בפרסום דרך PPC:

1. התקציב שלכם נמוך מידיי בוא נאמר שאתה עורך דין שעוסק בפציעות אישיות ואתה משתמש ב-Google Adwords כדי לנסות ולהגדיל את האופציות שעומדים בפניכם באינטרנט. ראשית, זוהי תעשייה רווייה ביותר עם מתחרים רבים שרוצים להשיג את אותם הדברים להם אתם שואפים. בכדי לראות תוצאות בפועל, תצטרכו להשיג תקציב פרסום מכובד. בשיטת PPC יש יחסיות ישירה; ככל שתשקיעו כספים גדולים יותר, כך תוכלו להשיג תנועה גדולה יותר באתר. אם אותו עורך דין מקצה 500 דולר בחודש כאשר הCPC הממוצע הוא 10 דולר, יש בכך הוספה של כ-50 מבקרים לאתר. זה לא הרבה, בהתחשב בעובדה שאתם עדיין צריכים להמיר את הגולשים המבקרים ללקוחות. מובן שכל תעשייה היא שונה ובעלת CPC שונה, אך הנקודה המרכזית היא שאם התקציב שלכם נמוך מאוד, לא תוכלו להשיג באמצעותו תנועה גדולה שתעשה הבדל משמעותי בכל השלכות. אמנם ניתן לראות תוצאות בשיטות חיפוש ממומן גם בתקציבים קטנים, אך לפחות בתחילת הדרך יש צורך במספיק תנועת גולשים על-מנת לבדוק מילות חיפוש, מודעות קופי, דפי נחיתה וכולי… ואז, ברגע שהקמפיין שלכם יצא לדרך, תוכלו לראות תוצאות דרך תקציבים נמוכים.

2. אתם בוחרים את מילות החיפוש הלא-נכונות האם ביצעתם תחקיר מסודר למילות חיפוש על מנת ללמוד על החיפוש שקהל היעד שלכם עושה כאשר הוא רוצה למצוא אתכם? דרך אחת לעשות זאת היא לבחון מילות חיפוש שונות ולבקר את ה-CTR ואת שיעורי ההמרות שלכם. העובדה שאתם מקבלים תנועה גבוהה דרך מערך מונחים מסוים, לא אומרת שאתם מנותבים דרך המונחים הנכונים. כן, אתם כנראה על המסלול הנכון אם אתם נתקלים בשיעור גבוה של לחיצות, אך הצד השני של המטבע הזו הוא שיעור ההמרות. ייתכן מצב שבו מילת החיפוש שלכם רלוונטית אך הקופי שלכם רחב מידיי ולכן הקורא עלול לפספס את המסר שאתם מציעים. וודאו שאתם משתמשים בקופי שמשקף את ההצעה בדף הנחיתה. נסו למצוא את מילות החיפוש שלא רק יניבו לכם CTR גבוה, אלא גם שיעור המרות מעולה.

3. הקמפיינים שלכם צרים או רחבים מידיי ההחלטה על רוחב קמפיין הPPC שלכם, תלויה בתקציב שלכם. אם התקציב החודשי נמוך, צרו קמפיין צר וממוקד מאוד. בהמשך, בנו את הקמפיין בהוספה של מילות חיפש ובדיקת הקופי לפי הצורך. כך תוכלו לשמור על הקמפיין שלכם ממוקד ותמזערו את החלקים המבוזבזים במודעה. במידה ויש לכם תקציב גדול יותר, יש יותר מקום לבדיקת מילות חיפוש. נסו ליצור קמפיינים מרובים, קבוצות של מודעות ומילות חיפוש כדי לזרוק רשת רחבה יותר ולזכות בחשיפה גדולה יותר בתוצאות חיפוש. תקציב פרסום גדול יותר יאפשר לכם להרחיב את הקמפיין במהירות ולהבחין בקמפיינים המוצלחים, משום שאתם מסוגלים לבחור מערך גדול יותר של מילות חיפוש. בכל כיוון אליו אתם פונים, וודאו שהקמפיינים שלכם אינם צרים יתר על המידה, דבר שעלול למנוע התרשמות ולחיצות… אחרת לא תזכו לראות המרות כלל. מן הצד השני, אם הקמפיינים רחבים מידיי, תוכלו למשוך קהל שאינו קהל המיקוד שלכם, שגם הוא אלמנט של השקעה שנזרקה לחינם.

4. דף הנחיתה שלכם לא נועד להמרה אז יש לכם שיעורי לחיצות בשמיים, בחנתם המון מודעות קופי כדי להבין מה מגדיל את כמו הלחיצות, והוספת/הורדתם מילות חיפוש לשיפור הקמפיין. יחד עם כל הדברים הללו, אתם עדיין לא רואים לקוחות או מכירות ממשיות. האם חשבתם על כך שהבעיה יכולה להיות בדף הנחיתה שלכם, או בכל מקום אליו אתם מפנים את הגולשים שלכם? אם אתם רוצים שאנשים ימלאו את המטרה האולטימטיבית באתר שלכם, תצרכו לעשות את זה קל באופן מגוחך עבור המשתמש. דף הנחיתה שלכם צריך לכלול: א. עיצוב מושך ב. שימושיות גדולה ג. אופציות מצומצמות ד.קופי משכנע עם הצעה מפתה ה.טופס רישום ללקוח חדש ו. יתרון תחרותי ז.דרישתם עבור המוצר/שירות שלכם

5. לא הצעתם מוצר בעל ערך אוקיי, כעת יש לכם קמפיין טוב ודף נחיתה מעוצב היטב… אך עדיין אתם לא רואים תוצאות, מה עכשיו?אתם תצטרכו לשאול את עצמכם האם אתם מציעים דבר-מה ערכי? לדוגמא ניקח בעל עסק שמספק מוצרי גילוח טבעיים. אותו בעל עסק טוען שהבעייה הגדולה ביותר בשוק בו הוא מתעסק הוא חוסר הכרת הציבור בדרך הגילוח הראוייה והטובה והסיבות מדוע התכשירים הטבעיים שלו עליונים ביחס ליתר האלטרנטיבות. אז מה לדעתכם עליו לעשות? עליו לחנך את המשתמשים במוצריו ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלו על החשיבות שבשימוש במוצריו. תוכן מוכר! ולכן על מנת למכור עוד ממוצריו, חייב הלקוח לחנך את המשתמשים על הדרך הנאותה להתגלח ומדוע המוצרים שלו יעניקו להם גילוח קרוב וחלק יותר. יצירת וידאו או קובץ PDF שניתן להורדה בנושא הדרכה על דרך הגילוח הנכונה, בשילוב של טיפים מיוחדים לגילוח שיסייעו לבסס אמינות ויתנו למשתמש את הידע וההבנה מדוע עליהם לרכוש את מוצרי הגילוח שלו. הנקודה היא שעליכם להבין מה הקהל שלכם צריך, ולתת להם את המקורות והכלים הדרושים כדי לחנך אותם מדוע הם צריכים את המוצר שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים באינסטגרם

פרסום עסקים באינסטגרם: דרך מובילה להגדיל את העסק האינטרנט שינה את פני השיווק העסקי, ואינסטגרם ממשיך לדחוף את הגבולות, מהווה