עשרה טיפים מעשיים להצלחה בעולם העסקים

טיפים להצלחה בעסק
הצלחה בעסקים

עשרה טיפים מעשיים להצלחה בעולם העסקים

הנתון המפחיד, ש-80% מהעסקים המתחילים נכשלים בשנה הראשונה לקיומם, מדיר שינה מעיניהם של אנשי עסקים מתחילים רבים. מה אפשר לעשות כדי לא להפוך לחלק מהסטטיסטיקה? לפניכם 10 טיפים מעשיים שישפרו את הסיכויים שלכם לעשות את זה בגדול.

1. כ-50% מהרווחים – לפיתוח העסק

ברגע שההזמנות נכנסות והמזומנים מתחילים לעשות את דרכם אליכם, מה שעליכם לעשות זה להמשיך ולהשקיע בעסק. לא לקנות ריהוט לבית, לא לסגור הלוואות – אלא להשקיע בפיתוח העסק ובקידומו. כך ההכנסות יתחילו לעלות.

2. נתחו את הביצועים שלכם

סטטיסטיקה היא תחום מעניין שיכול להעניק לכם תובנות רבות: מהי כמות הכניסות לאתר? כמה אנשים שראו את המודעה שלכם לחצו עליה? כמה אנשים סגרו עסקאות בטלפון? ניתוחים יאפשרו לכם להבין מה עובד ומה טעון שיפור, ולייעל את עצמכם.

3. אל תגדלו מהר מדי

ברגע שאתם מתחילים להתמודד עם כמות גדולה של עבודה, הרצון הראשון שלכם הוא להעסיק עובדים שיקלו עליכם. אך לא תמיד מדובר בפתרון נכון, כיוון שההעסקה הינה השקעה בפני עצמה, ואם עליכם גם ללמד את העובדים את ההתנהלות – העומס הזה עלול לגרום לקריסה של העסק. ההתרחבות צריכה להיות מאוד הדרגתית.

4. הרחיבו את הקשרים שלכם בעולם העסקי

כנסים מקצועיים, מפגשים, אירועים סגורים וכיוצא באלה – כל אלה קריטיים בתחום, גם בכדי לבחון מה חדש, אך בעיקר בכדי ליצור קשרים בתחומים שונים.

5. קומו מוקדם

מדובר בעצה שהמיליונרים הרבים בעולם אימצו, החל מריצ'רד ברנסון הנודע – המטרה שלכם היא לעשות לפחות שליש מהעבודה היומית שלכם כשאחרים רק קמים. כך תוכלו להיות צעד אחד לפני המתחרים.

6. נתחו את המתחרים

הליך חשוב שיאפשר לכם להבין מה רצוי לשפר בעסק שלכם, ולעיתים גם ממה להימנע על מנת לא לשחזר את הכישלון של המתחרים גם אצלכם. זכרו – ידע זה כוח.

7. העבירו את המשימות הקטנות לצד ג'

ישנם אינספור דברים קטנים בתפעול העסק שדורשים המון זמן, שאם תפנו אותו תוכלו להשקיע יותר בעסק, כגון ניהול רשתות חברתיות, פרסום, כתיבת תכנית עסקית וכן הלאה. בהנחה שאתם מעבירים את המשימות לאנשים המומחים בהן, תוכלו גם לנצל את הזמן שלכם בצורה טובה יותר וגם לקבל תוצאות טובות יותר.

8. נהלו פנקס רעיונות

רעיון שכתוב בעט על גבי דף הופך למוחשי יותר. לכן, גם בתקופת הסמארטפונים חשוב מאוד לרכוש פנקס קטן שבו תרשמו מחשבות פתאומיות, רעיונות שאתם רוצים לבדוק מאוחר יותר וכיוצא בזה. לא תאמינו כמה מחשבות מועילות עוברות בראש שלכם ונעלמות, וחבל.

9. תנוחו

עד כמה שזה מובן מאליו – חשוב מאוד לעשות פסק זמן קטן כל יום ולהקדיש לפחות יום אחד בשבוע למנוחה. זה יאפשר לכם לא לאבד את חדות העין והמחשבה, ובטווח הארוך – יעזור להרוויח יותר.

10. נהלו את הכספים שלכם בחוכמה

מצאו רואה חשבון שניתן לסמוך עליו, ודאגו לנהל את ההוצאות שלכם בצורה שתשמור אתכם במאזן חיובי ותאפשר לקבל החזרים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט