מדוע העסק שלך צריך שילוט דיגיטלי?

שילוט דיגיטלי הוא אמצעי רב עוצמה עבור חברות, מותגים ובתי עסק שונים עבור הגברת הנראות שלהם, משיכת לקוחות חדשים ויצירת מעורבות עם הלקוחות הקיימים. הסיקור הבא ידון ביתרונות השימוש בשילוט דיגיטלי לעסקים, יסביר את התכונות והיכולות של שילוט זה ויציג את סוגים השילוט בתחום.

שילוט דיגיטלי משמש למעשה כלי אפקטיבי יעיל עבור חברות ועסקים רבים לטובת הצגת המסרים הפרסומיים שלהם לקהל הרחב. שילוט דיגיטלי חכם מאפשר לבתי עסק להציג תוכן דינמי כגון מבצעי קידום מכירות, אירועים קרובים ועדכונים רלוונטיים באופן אינטראקטיבי, זמין ונוח. יתרה מזו, ייתן להשתמש בשילוט דיגיטלי לטירגוט מסרים ללקוחות בזמנים שונים, על פי גיל ומגדר למשל,  ולהתאים מסרים מדויקים יותר לפלח לקוחות מסוים.

תכונות ויכולות: שלט דיגיטלי יכול להציג מגוון תכני מולטימדיה בשילוב וידאו, תמונות וטקסט. הדבר מאפשר לבתי עסק לשלב צגים דיגיטליים עם טכנולוגיות קיימות, כגון מסכי פרסום ומערכות נקודות מכירה וכך ליצור חווית לקוח אחידה בערוצים שונים. בנוסף, ניתן להשתמש בשילוט דיגיטלי להצגת תוכן אינטראקטיבי דוגמת סקרים ומשובים בכדי לקבל תובנות לגבי צרכי הלקוח.

סוגי שילוט: ישנם כיום סוגים שונים של שילוט דיגיטלי כולל שילוט אינטראקטיבי, שלטי חוצות דיגיטליים ותצוגות דיגיטליות. שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי מאפשר ללקוחות ליצור אינטראקציה עם התוכן, למשל על ידי סריקת קוד QR. שלטי חוצות דיגיטליים מציעים לבתי עסק פלטפורמת פרסום בולטות ותצוגות דיגיטליות מספקות דרך יעילה להציג מוצרים ושירותים באזורים עתירי תנועה.

 << נשמע מעניין? ממליצים לנסות ולהתרשם איזה שלט דיגיטלי מתאים לכם באתר של ינון דיגיטל כאן.

הסוג הנפוץ ביותר כיום במחוזותינו של שילוט דיגיטלי הוא מסכי תצוגה המשמשים בדרך כלל בחנויות קמעונאיות ובחללים ציבוריים אחרים. אלה יכולים לשמש להצגת תוכן פרסומי, מידע על מוצר ופריטים ויזואליים אחרים. ישנם גם עסקים אשר בוחרים להשתמש בשילוט דיגיטלי כדי ליצור חווית לקוח סוחפת עם מציאות רבודה וטכנולוגיית מציאות מדומה אך ככלל חשוב להקפיד להתאים את התוכן ואופן השימוש לקהל היעד של כל מוצר.  עסקים אחרים בוחרים לעשות שילוב בשילוט דיגיטלי עם טכנולוגיות אחרות כגון אוטומציה שיווקית על מנת לבחון נתוני לקוחות, ליצור קמפיינים יעילים יותר ובכך לייצר כלי רב עוצמה בעזרתו ניתן לבנות מערכות יחסים שיווקיות עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות.

אז מאיפה מתחילים?

ראשית כמובן כדאי להכיר את העלויות הכרוכות לשימוש שילוט דיגיטלי. עלויות אלו כוללות לרוב הוצאות חומרה, תוכנה והתקנה לצד תחזוקה ויצירת תוכן שוטפת.  הצעד הראשון בפועל למעשה הוא להחליט איזה סוג חומרה אתם צריכים לעסק שלכם. בדרך כלל, עסקים יזדקקו לתצוגה כגון צג או מקרן, יחד עם נגן מדיה כדי להפעיל את התוכן המבוקש. לאחר שהחומרה הוקמה, תידרש הקמת מערכת ניהול התוכן, יצירת התוכן ותזמון הפעלתו.

 

בהמשך הדרך, כדאי לשקול כיצד למדוד את הצלחת המסרים שנבחרו, כאשר ניתן לעשות זאת על ידי מעקב אחר מספר הלקוחות שקיימו אינטראקציה עם השילוט, מספר המכירות שנוצרו ושביעות רצון הלקוחות הכוללת. על ידי ניתוח נתונים אלה, ניתן לקבל תובנות חשובות לגבי ביצועי השילוט ולבצע שינויים והתאמות כדי לשפר את הנדרש במידת הצורך. עם תכנון חכם ויישום נכון, שילוט דיגיטלי יכול להוות בהחלט השקעה מצוינת עבור כל עסק.

לסיכום הדברים, להלן היתרונות הבולטים של שילוט דיגיטלי לעסקים:

תועלת תיאור    
נראות מוגברת שילוט דיגיטלי מגדיל את הנראות של העסק שלך על ידי מתן פלטפורמה להצגת תוכן דינמי שניתן לראות מרחוק.    
משיכת לקוחות חדשים ניתן להשתמש בשילוט דיגיטלי כדי לפרסם מוצרים ושירותים ללקוחות פוטנציאליים, ולהגדיל את בסיס הלקוחות של העסק שלך.    
עדכון לקוחות קיימים ניתן להשתמש בשילוט דיגיטלי כדי להציג הצעות קידום מכירות, מבצעים, הטבות ומידע אחר ללקוחות קיימים, להגביר את המעורבות והנאמנות של כל לקוח.    
שליטה מרחוק ניתן לנהל שילוט דיגיטלי מרחוק, מה שמאפשר לך לעדכן בקלות תוכן, לנטר ביצועים ולנהל מספר צגים ממיקום אחד.    

נסכם ונאמר כי שילוט דיגיטלי הוא כלי רב עוצמה לעסקים להגברת הנראות, משיכת לקוחות חדשים ויצירת מעורבות עם הלקוחות הקיימים. עם יישום נכון וחכם, שילוט דיגיטלי יכול להיות דרך מצוינת לקדם גם את העסק שלכם ולהגדיל את שורת המכירות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט