חמישה טיפים מובילים לשמירה על חיי הפרחים

טיפים מובילים לשמירה על חיי הפרחים

כולנו אוהבים פרחים צבעוניים וססגוניים. אולם, פעמים רבות, פרחים אלה אינם מחזיקים זמן רב ונובלים לאחר תקופה קצרה. נכון, סופם של הפרחים לנבול, אולם בעזרת כמה פעולות פשוטות ניתן להאריך את חייהם וליהנות מצבעם הנפלא. אם אתם חובבי פרחים ורוצים להאריך את חייהם כמה שאפשר, הנה טיפים לשמירה על חיי הפרחים.

  • הקפדה על ניקיון אגרטל הפרחים – הטיפ החשוב מכל הוא הקפדה על ניקיון האגרטל, שבו מונחים הפרחים. רובנו משתמשים באותו האגרטל שוב ושוב מבלי לדאוג לנקות אותו היטב לאחר השימוש. כדי להאריך את חיי הפרחים, חשוב לשטוף את האגרטל בסבון ובמים (אפשר בסבון כלים) ולוודא כי האגרטל נקי ומצוחצח. אגרטל, העשוי מזכוכית, יכול להתאים יותר, שכן ניתן יהיו לראות את מידת ניקיון המים שבתוכו וכן גם את כמות המים.
  • השקיית הפרחים במים פושרים – נמצא כי השקיית פרחים במים פושרים עדיפה על פני השקייתם במים קרים. ולכן, במסגרת השמירה עליהם, השתמשו במים פושרים ומלאו פחות ממחצית מגובה האגרטל. מומלץ גם להוסיף למים כמה טיפות של כלור, העוזר לשמור על צלילותם ומונע את התיישבותם של חיידקים שונים באגרטל. ישנם כאלה המוסיפים גם מעט סוכר, הנמצא כמועיל גם כן.
  • הסרת העלים מחלקו התחתון של הגבעול – מתוך מגוון של טיפים לשמירה על חיי הפרחים, טיפ נוסף וחשוב הוא הסרת העלים מחלקו התחתון של הגבעול, שכן על עלים אלה עשויים להתיישב חיידקים מזיקים. בנוסף, מומלץ לגזור את הגבעולים באלכסון, על מנת לאפשר להם לקבל את המים בקלות רבה יותר.
  • לא לחשוף את הפרחים לשמש ישירה – חשיפה לשמש חזקה מדי עשויה לייבש את הפרחים, ולכן חשוב שתהיה זו שמש שאיננה ישירה מדי. בנוסף, יש לוודא כי אגרטל הפרחים איננו ממוקם במקום יבש או חם מדי, העשוי לזרז את קצב התנדפותם של המים מהאגרטל.
  • תחזוקה שוטפת – וכמובן, תחזוקה שוטפת והקפדה על מים נקיים וצלולים, אותם יש להחליף בתדירות גבוהה, בכל יומיים, שלושה, תעזור לשמור עם חיי הפרחים ותאפשר לכם ליהנות מהם לאורך זמן רב.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט