קירוב לבבות וימי גיבוש

קירוב לבבות וימי גיבוש

בכל חברה, ארגון או עסק יש לא מעט עובדים, ואחד מהדברים העיקריים שישפיעו על הצלחת העסק אלה העובדים עצמם. זה נכון שגם מערכת המחשוב וגם הפרסום יוכלו לגרום לחברה מסוימת או לארגון כזה או אחר להצליח, אך אסור לשכוח שבבסיסו של כל עסק מצליח יש עובדים חרוצים שנותנים את הנשמה. השאלה היא איך אפשר לגרום לעובדים להיות מחויבים יותר לעבודה ואיך אפשר לגרום להם להסתכל אחד על השני כשווה בין שווים, והדרך לעשות זאת עוברת לא פעם בימי גיבוש מושקעים.

כל מי שמנהל עסק ויש לו עובדים שמגיעים ממקומות שונים וממגזרים שונים יודע היטב עד כמה חשוב לשלב בין כולם ועד כמה חשוב ליצור אווירה של שוויון במשרד. לא קל לעשות את זה, כי כולנו בסופו של דבר מלאים בסטריאוטיפים ולכולנו יש דעות קדומות אחד על השני, אך על ימי גיבוש מוצלחים ועל ידי השקעה והתמדה אפשר יהיה לשנות את האווירה בכל ארגון.

מדוע חשוב לפעול למען קירוב לבבות

המונח קירוב לבבות מוכר לכולנו, אך אם נבדוק מה כל אחד מאיתנו עושה כדי להגשים את היעד החשוב הזה וכדי לגרום לעובדים שלנו להרגיש נוח אחד עם השני, אנחנו נראה שלרוב אנחנו לא עושים מספיק. חשוב לקרב בין הלבבות וחשוב לנסות לשבור סטיגמות ודעות קדומות כי זו הדרך שבה העובדים ירגישו טוב יותר כשהם מגיעים לעבודה. כמו כן, זו הדרך שתגרום להם לעבוד גם בצורה טובה יותר וכך התפוקה שלהם תהייה יותר גבוהה.

לא מדובר על משהו שאפשר להשיג על ידי ערב גיבוש לעובדים, כי זה ברור שערב אחד של גיבוש לא יספיק, אך סדרה של ערבים כאלה והשקעה בנושא הזה בהחלט תוכל לעזור לחולל את השינוי. קירוב הלבבות טוב לעסק מבחינת המכירות שלו, טוב לעובדים מבחינת ההרגשה שלהם כשהם מגיעים למשרד וטוב למדינה כי ככל שנרגיש קרובים יותר זה לזה נוכל להתמודד טוב יותר עם הקשיים שלנו.

הגיע הזמן להתעלות מעל הגדרות של מגזר

זה שלכל אחד מאיתנו יש את הזהות או המגזר שלו וזה שכל אחד מאיתנו משתייך לקבוצות אחרות מבחינת ההגדרות זה נכון, אך השאלה היא האם יש לכך משמעות כל כך עמוקה. האם עצם העובדה שמישהי היא אישה אומר שהיא לא תוכל לבצע עבודות מסוימות? או עצם העובדה שמישהו הוא ערבי מעידה על כך שאין לו יכולות מסוימות בעבודה? עמוק בפנים כולנו יודעים שלא כך הם הדברים, ובעזרת ערבי הגיבוש השונים שנעשה לעובדים שלנו נוכל לשנות את המצב.

הגיע הזמן שכולנו נראה אחד את השני כשווים בין שווים והגיע הזמן שנבין שאין אנשים טובים יותר מאחרים. ערבי הגיבוש זו דרך טובה לבלות ביחד ולגלות צדדים שונים אצל כל אחד מאיתנו ולכן זה כדאי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים באינסטגרם

פרסום עסקים באינסטגרם: דרך מובילה להגדיל את העסק האינטרנט שינה את פני השיווק העסקי, ואינסטגרם ממשיך לדחוף את הגבולות, מהווה