דבר המומחה: איתור נזילות בצנרת

איתור נזילות בצנרת

נזילות רבות יכולות שלא להתגלות במשך שנים מכיוון שמקור הדליפה אינו נראה לעין. הסוגים הנפוצים ביותר של נזילות בבתים הם דשי שירותים שחוקים, ברזים נוטפים ושסתומים דולפים אחרים. מד המים שלך יכול לזהות נזילות גדולות יותר בשילוב עם נזילות קטנות יותר.

סוגי נזילות קלים לתיקון, דורשים מעט כלים וחומרה ומשלמים בעצמם באמצעות חיסכון במים. על ידי תיקון ותיקון נזילות מים בבית, בעלי בתים יכולים לחסוך עד 10 אחוזים בחשבון המים שלהם.

כדי לחסוך כסף, חשוב לאתר, לאתר ולתקן נזילות מים תכופות כדי שתוכלו להגן על יתרת הבית והבנק. כדי לחפש נזילות בבית שלך, עליך לקבוע אם אתה מבזבז מים ולזהות את מקור הנזילה. גלאי נזילות מים מומחים כמו חברת "תרמו פרו איתור נזילות" יכולים לחולל פלאים בכל הנוגע לניטור השימוש במים בביתכם ולהתריע בפני נזילות.

גלאי נזילות מים מומחה כמו תרמו פרו יכול לספק אינסטלטור מנוסה לתקן את הנזילה עבורך לפני שתדאג. אינסטלטור מקצועי יוכל לאתר את המיקום המדויק של הנזילה ולפתח תוכנית התקפה טובה להחזרת אספקת המים שלכם.

אם אינך שוקל מים זורמים מהכיור

השירותים, הברז, מכשיר האדים, מכונת הקרח האוטומטית או מרכך המים, ייתכן שיש לך נזילה ומומלצת לבדיקה נוספת. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם קיימת נזילת מים בביתך היא להיכנס ולכבות את שסתום המים הראשי. גלאי נזילה, סמל צבעוני קטן על מד או מכשיר כף יד, מוציא מים מהנזילה.

אם המונה מכיל מים והוא לא נגרם כתוצאה מגשם

השקיה או נזילה, הדבר מעיד על צינור מים דולף. במקרה של נזילות קשות, מים מהאדמה יכולים לחלחל אל פני השטח בצינורות תת קרקעיים. נקודת המוצא הנפוצה ביותר לדליפה היא המקום בו צינורות המים בולטים מהקרקע ונכנסים לבית.

אם לחץ המים גבוה מדי, הרגולטורים של המערכת התברואתית שלך עשויים להיות מוגדרים בצורה שגויה, סותמים את הצינור ומצמצמים את קוטרו. אם הלחץ מספיק גבוה, מים יכולים לחלחל דרך התפרים ולפרוץ את החלק החלש ביותר של הצינור.

נזילות מים יכולות לא רק לגרום לחשבון המים שלך לעלות בגלל הבעיות הברורות שלך, אלא הן יכולות גם לפגוע בבית שלך. לא משנה כמה קטנה נזילת מים, אם תצטרך לשלם עליה חשבונות המים שלך ייפגעו.

עקוב אחר הצעדים שלנו לגורמים אפשריים לדליפות מים בבית, כיצד לבדוק נזילות ללא פגיעות, כיצד לא לתקן אותן, מתי להזמין אינסטלטור וכמה לתקן.

אחת מבעיות הצנרת הנפוצות ביותר והגורם העיקרי לבזבוז מים הן נזילות איטיות בצנרת

אביזרי חשמל ומכשירים. המטרה העיקרית של מד המים שלך היא לספר לחברת השירות כמה מים אתה משתמש, אך תוכל גם להשתמש בהם לטובתך כדי לגלות נזילות מים נסתרות. רוב מדי המים באזור לוטון נמצאים בארגז בפינת החצר שלך, על שפת המדרכה או בצד הבית שלך.

כאשר קו המים הקבור נמצא בשפע, ניתן לראות שלוליות על פני השטח. למי שרוצה דשא שופע, זה עשוי להוות אינדיקציה למקום בו צנרת המים דלפה כאשר משטח החצר שלך ירוק וגדל מהר יותר משאר הדשא.

נזילות צנרת שכיחות בבתים חדשים, וכמעט בכל בית יש לפחות בית אחד. יתר על כן, לא כל הדליפות הן ברורות מאליהן, והעובדה שחלקן חתרניות, מכריעה לסגור ולתקן אותן במהירות האפשרית.

נזילות מים הן בעיות אינסטלציה המובטחות לעלות בשלב כלשהו בחייכם

מטפטוף טפטוף מרגיז של ברז דולף ועד לנזק כמעט קטסטרופלי של צינור פרוץ. בעלי בתים שיודעים למצוא נזילות מים יכולים לקרוא את העצה הנבונה הזו כדי לקבוע היכן למצוא מקור, ועל ידי זיהוי כזה בכל מקום, תוכלו ללחוץ כל בעיה בצנרת בניצן. אם אתה בעל בית חרוץ, הנה קומץ נזילות מים נפוצות שתוכל להתמודד בעצמך.

בממוצע 10,000 גלונים של מים מבוזבזים על ידי נזילות במשקי בית מדי שנה על ידי נזילות

אך לעשרה אחוזים ממשקי הבית יש נזילות שמבזבזות 90 ליטרים ומעלה מדי יום. נזילות ביתיות מבזבזות יותר מטריליון ליטר מים בשנה, ולכן אנו מחפשים נזילות מדי שבוע. סמן את לוח השנה שלך בין התאריכים 15 עד 21, 2021 עבור תיקון שבוע דליפות וזכר שתוכל למצוא ולתקן נזילות בביתך מדי שנה, וכך לחסוך במים ובכסף יקר.

האסלה היא אחד המקורות הנפוצים ביותר לדליפות בבית

אך לעיתים קרובות לא נבחנת מכיוון שהיא שקטה ואינה נראית לעין. חוקרי המועצה לשימור מים עירוניים בקליפורניה מצאו כי פחות מ -6% מבתי השימוש למגורים דולפים בצורה כלשהי. דליפות האסלה הגדולות ביותר מתגלות כאשר השסתום משמיע רעש מציק או גרגור כאשר האסלה אינה בשימוש.

אחת מדליפות המים המעצבנות ביותר נובעת מצליל נוטף קבוע שאפשר לשמוע גם בשעות הלילה המוקדמות כשמנסים לישון

מקור נפוץ לדליפות במקלחת הוא אטם אמבטיה בניקוז האמבטיה או מתג הסרת מים למקלחת, הגורם לנזילת מים מראש המקלחת. אם האטם מסביב לתחתית האמבטיה או המקלחת שלך ישן או בלוי, מים יכולים להיכנס למשטחי הרצפה שלך בכל פעם שאתה מתרחץ.

כדי לבדוק אם יש נזילה שקטה בשירותים שלך, הכניס כמה טיפות צבע מאכל למיכל השירותים. אם אתה מבחין בדליפת שירותים, הקשב היטב כדי לראות אם האסלה פועלת כרגיל.

בעזרת ידע והוראות בסיסי באפשרותך לבצע תיקונים

בכדי למנוע דליפת מערכת התברואה שלך. תיקונים לא זהירים עלולים לפגוע במערכות התברואה שלכם ולעורר נזילת מים. לדוגמה, אתה עלול לפגוע בצינור מים או בקיר אם תנסה לקדוח חור בקיר לצורך התקנה חשמלית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט