מודדים מוסמכים מומלצים

מודדים מוסמכים מומלצים

חזרה לשירותי נדל"ן (עורכי דין, מתווכים, ציבור כללי) בנוסף להיותו מומחה בתחומים רבים של טופוגרפיה מקצועית, ה-GPA מציע ייעוץ למגוון רחב של אנשי מקצוע אשר, בתורם, משתמשים בידע זה כדי לעזור לאחרים. מטכניקות מדידה מסורתיות ועד לשימוש בתמונות לוויין, GPA משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כדי לספק למהנדסים ואדריכלים את המידע המדויק שהם צריכים. שמאי גבולות או קרקע מגדירים צורות בעלות משפטיות ומסייעים באיתור המיקום המדויק של פרויקטי נדל"ן ובנייה.

חברת מודד מוסמך בבעלות משפחתית מציעה שירותי ניהול קרקע והנדסה אזרחית מקיפה

חזרה למהנדסי שירות / אדריכלים מהנדסים / אדריכלים מבססים את התכנון שלהם על מידע שסופק על ידי מודדים. APLS תומכת בביסוס ועמידה בסטנדרטים מקצועיים על ידי קידום נוהלי ניהול קרקע אתיים. TBPELS מחפשת את הכישורים של עד 3 מודדים מקצועיים רשומים (RPLS) לביצוע סקירות טכניות ולנתח את התאימות של סקרים ומוצרי עבודה טופוגרפיים לחוקים ולתקנות המועצה.

מדידות כוללות גם שירותים נלווים כגון מדידה ושימוש בנתוני סקר

תכנון ועיצוב יחידות, כתיבה משפטית, מיפוי, תכנון מבנים ומדידות מדויקות של זווית, אורך, שטח ונפח. עבודה זו כוללת שירותים כגון בניית מידול מידע (BIM) וסריקת לייזר תלת מימדית, וכן שירותי מדידות ומיפוי מסורתיים. החברה שלנו, שבסיסה באשוויל, צפון קרוליינה, מחויבת לספק שירותי סקרים מקצועיים ברחבי מערב צפון קרוליינה ומזרח טנסי. הם משתמשים בציוד מדידה שונה בהתאם לסוג הסקר.

בעוד שההתקדמות בטכנולוגיית המדידות מאפשרת כעת לבצע מספר רב של עבודות על ידי מודד בודד

עבודות אחרות יכולות להתבצע על ידי צוות של מודדים מורשים ומודדים מוסמכים. ראש הצוות, המכונה ראש הצוות, יכול להיות מודד או מודד בכיר. אנו מבצעים את כל הסקרים והשירותים הנדרשים על מנת שהפרויקטים יקבלו סוף סוף היתר בנייה. התבססנו במגוון רחב של שירותי סקרים ועבדנו על פרויקטים בכל קנה מידה.

לספק שירותי מיפוי ומדידות באיכות גבוהה בזמן ובעלות סבירה

פוסטים בבלוג נהדרים גם לפרסום עיצובי סקרים חדשים וקישורי סיכום לנושאים מרובים של סקרים או לאתר האינטרנט שלך. הניסיון שלנו מבטיח שהסקר מילוי נכון בפעם הראשונה ובדיוק כמו שהזמנתם אותו.

באופן דומה, אם שאלתך נוגעת למשרה, עליך לשקול לפרסם את הפוסט שלך במוקד מתאים. פוסטים בבלוג שונים מפוסטים בפורום מכיוון שאתה יכול להוסיף ולהעלות סוגים שונים של מידע.

אתה יכול להיות סמוך ובטוח שבמקרה של כל מצב, אנו נעדכן אותך ונעדכן אותך כל הזמן בהתקדמות. קיבלנו דוא"ל דיוג ל-PE מטקסס עם הודעות שלילת רישיון.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים באינסטגרם

פרסום עסקים באינסטגרם: דרך מובילה להגדיל את העסק האינטרנט שינה את פני השיווק העסקי, ואינסטגרם ממשיך לדחוף את הגבולות, מהווה