עיניות מוסתרות להסתרת מכשירים

עינית מוסתרת לממיר

עיניות מוסתרות,עינית לממיר,הסתרת מכשירים בארון,המון מושגים שנעשה איתם קצת סדר כאן . בשוק העיניות ישנם מספר סוגים של עיניות בשיטות שונות ועם מגוון חברות שונות. העיניות הפופולריות בשוק הן העיניות הותיקות והמוכרות שהן כוללות עינית ראשית שמודבקת על הטלוויזיה או מעל ארון אשר מחוברת למרכזיית חוטים ומשם לשליטה על מספר מכשירים המוסתרים בתוך המזנון או הארון. העיניות השניות הן עינית אלחוטית אשר צד אחד מודבק על דופן המזנון והצד השני בתוך המזנון אשר משדר את השידור מהשלט אל תוך הארון נתמך בסוללה פנימית.

עיניות IR סטנדרטיות 

עיניות אלה הן עיניות אשר אינן אלחוטיות כל החיבורים מתקיימים בעזרת חיווט אשר מגיע בסטדנרט רגיל בין 1 מטר ל-2 מטר ורוב העיניות ניתנות להארכה לארונות מרוחקים עד 30 מטר הארכה. עיניות אלה יציבות מאוד לא מתנתקות (אלה אם מישהו הזיז את העינית או ניתק את הערכה מהחשמל). היתרון הגדול של העיניות IR זה שהם לא תלויות בארון מסויים וניתנות לעבוד עם ארונות מרוחקים , התקנה בארונות תקשורת ועמידות לאורך שנים .ישנן ערכות שניתן לעבוד איתן גם מחדרים שונים לרבות מרכזיות לשליטה עד 12 מכשירים  ועבודה ממספר מוקדים שונה. אחד היתרונות הבולטים של הערכה שהיא לא נתמכת על סוללה שעלולה להיגמר באחד מן הימים. חסרון – כבל קרוע יכול להשבית את הערכה.

עינית אלחוטית על סוללה

העינית האלחוטית נתמכת כל כולה על הסוללה ובלי חוטים כלל , פתרון מעולה לארונות עם דלת מקדימה (קלפה) .היתרון הבולט של הערכה שהיא אלחוטית ולא נתמכת על חוטים העינית לא מתאימה כלל לעבודה עם ארונות תקשורת ושליטה על מכשירים מרוחקים. בעינית האלחוטית ישנם סוגים שאין אפשרות להחליף סוללה

חסרון בולט נוסף בעינית האלחוטית זה ששאם יש ארון עם מחיצות שונות העינית יכולה לשלוט רק על המחיצה שהעינית מוצמדת שם. עינית אלחוטית חשמל קבוע – העינית האלחוטית חשמל קבוע אינה נתמכת על הסוללה ויכולה להחזיק מעמד באותה מידה כמו הערכה הסטנדרטית מחזיקה ללא כל שום בעיה.

יתרונות העינית האלחוטית חשמל קבוע היא שהיא לא נגמרת ! אינה מוגבלת לסביבת המזנון בלבד והיא יכולה להיות מותקנת עד 10 מטר קו אווירי מהטלוויזיה לשליטה על ממיר מרוחק. העינית האלחוטית חשמל קבוע יכולה לשלוט על 4 מכשירים בו זמנית ללא כל הפרעה. העינית יכולה לקבל חשמל משקע USB של הטלוויזיה בצד אחד ובצד השני יכולה לקבל חשמל מהממיר במידה והממיר מספק מתח קבוע של 5 Volt, במידה ולא לערכות ישנם ספקים מותאמים למתח חשמלי מלא.
סט העיניות מגיע עם משדר אחד ומקלט אחד בתצורה קטנה אשר לא נראת כלל בהתקנה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט