ניקוי ביוב ושירותי אינסטלציה מקצועיים

ניקוי ביוב ושירותי אינסטלציה מקצועיים

לפני תחילת הניקוי, לאחר שהודעתם לחברת הביטוח שלכם על מערכת הביוב בביתכם, צלמו מספר תמונות של מים מתיזים, פריטים פגומים וחומרי בניין; תצטרך אותם כהוכחה לתביעת הביטוח שלך. צור קשר עם חברת החשמל המספקת את האזור שלך ותן לו לכבות את אספקת החשמל, הגז והמים לביתך.

כאמור לעיל פינוי מערכת ביוב יכול להיות משימה קשה

לא נעימה ומסוכנת. עם זאת, לאחר שהבעיה נפתרה, הקפד לנקוט בכל אמצעי הזהירות הדרושים כדי להפחית את הסבירות למחסומי עתיד של שפכים. מים שזוהמו במילוי שפכים צריכים להיחשב כמצב חירום ולטפל בהם בהקדם האפשרי.

רז ביובית מומחים בתחום הזכיינות בשיקום נזקי מים באמצעות הכשרה

ציוד וציוד מגן המיועדים לשיקום ביתך או עסקך. אין ספור לקוחות פנו לרז ביובית כאשר בתיהם זקוקים לתיקון ושיקום מיידי, בין אם זה לאחר שריפה, שיטפון או ביוב. רז ביובית ושירותי אינסטלציה יכולה לספק פתרונות למערכת הגנה מפני הצפה, מערכת ביוב קרסה בשכונה או מי נגר לאחר סערה עם הכלים הנכונים, הכשרה מומחים וטכניקות להוצאת מים מסוכנים מביתכם ולתיקון נזקים. כדאי לשכור חברת ניקיון ושיקום בשירות מלא כדי לנטרל בעיות נוספות. שיקום נזקי הביוב יכול לכלול גם אזורים מיוחדים אחרים, כמו שיקום נזקי מים, שיקום עובשים וסילוק ריחות.

תלוי במידת זיהום הביוב ובחומרת הנזק

טיפול בשפכים יכול לעלות בין $ 2000 ל $ 10,000. תגלו שמרבית חברות הפינוי לנזקי מים עוקבות אחר הנחיות תמחור דומות, והעלות הממוצעת של טיפול בשפכים היא כ- 700 דולר למ"ר. עם זאת, הוא יכול לחרוג מהממוצע הארצי וגורמים אחרים כגון היקף זיהום הביוב, בעיות התברואה, החלפת חומרי בניין נקבוביים, ניקוי עובש ונזקי מים ותיקון יכולים להשפיע על עלויות חשבון הביוב הסופיות שלך.

אם מסתכלים על התהליך צעד אחר צעד, גורמי העלות כוללים ניקוי, שיפוץ, שחזור ושיקום. בכל קטגוריה של זיהום מים, שקול את הנהלים שנקבעו בתהליך לפגיעה במים במבנים ובחומרים.

ניקיון מוצלח של בתים שנפגעו בשפכים ורכוש אישי מצריך שיקום של אנשי מקצוע עם תקני ICRC המבטיחים שירותי שיקום יסודיים, חסכוניים ומהירים לכל הצדדים המעורבים.

הוצאת חפצים מחומרים סופגים ורווחי שפכים כגון שטיח, ריפוד, ריפודים, מצעי מיטה, נייר וטקסטיל שלא נשטפו במים חמים בחום של 130 מעלות במשך 10 דקות לפחות. אלה כוללים קיר גבס רווי שפכים, חומרי בידוד וחומרי בניין אחרים.

אם אתה נשאר לבד הם עלולים לפגוע בשלמות הבניין שלך

ולגרום לתיקונים יקרים אם לא מטפלים בהם. אם לא מטפלים בהם, לנזקי ביוב עלולות להיות השלכות בריאותיות חמורות, במיוחד עבור אנשים עם מערכת חיסונית נפגעת, קשישים וילדים. במקרים מסוימים יתכן שתזדקק לעזרה מקצועית אם רכוש ניזוק, אם דליפת ביוב גורמת לנזקי מים חמורים ברכוש שלך או גורמת להיווצרות עובש.

שיטפונות בשפכים במרתפים וחדרי אמבטיה הם בעיה מכריעה שיש לטפל בה

נזקי מים עלולים לגרום להיווצרות עובש, מה שעלול לגרום לבעיות אצל אנשים עם בעיות נשימה. תהליכי סילוק שפכים עלולים להיות יקרים ולגרום נזק משמעותי לבתים ורכוש.

חיידקים וחומרים מזיקים עלולים להזיק לך, למשפחתך, לעובדיך ולתושבים. אם אתה שוקל לנקות ביוב או להציף את עצמך, אתה מסכן את בריאותך, ביתך וארנקך.

לאחר מכן ניקוי עמוק עם חומר ניקוי ביתי איכותי והרבה מים. טכניקת ייבוש פשוטה של עשה זאת בעצמך עשויה שלא להספיק בכדי להסיר את כל המים מהבית או מהמשרד.

גיבוי ביוב בביתכם יכול לנבוע מסיבות שונות

כמו צינורות ניקוז חסומים, שורשי עצים בביוב, קווי ביוב פגומים ועוד. זה כאשר המים המשמשים לשטיפת האסלה מעורבבים בפסולת אנושית לפני ששוטפים אותם. מי פסולת הם מים שחורים המכילים מזהמים הנעים בין טפילים ווירוסים לחיידקים ופטריות.

טכנאי הטיפול בשפכים עומדים בתקנים מקצועיים ומוסמכים על ידי המכון לבדיקה, ניקוי ושיקום. אישורים אלה מסווגים מקורות מים כהיגייניים או לא היגייניים.

רז ביובית מוכנה לספק שירותי חירום לביתכם ולאזורים המקצועיים לטיפול וחיטוי בשפכים בטוח ויבש

אנו משתמשים בכלים הטובים ביותר לניקוי אזורים, פינוי רעלים, ניקוי ושיקום אזורים נגועים. נתיכי שפכים עלולים ליצור סביבה לא בטוחה ומזיקה, ולכן חשוב לנקות אותם מהר ככל האפשר.

כבה את אספקת החשמל של מפיץ הבית שלך ואת המים. אם יש צנרת ביוב ראשית כלשהי או נתיך המשפיעים על הנקודה התחתונה של הבית (מרתף), טחנו את זרם הביוב הגולמי לאפס.

בעוד שרוב חברות הטיפול בשפכים מציעות לא רק פינוי מים

אלא גם תיקון איכותי, פינוי ריחות וניקוי תכולה, אך ניתן לבצע את כל ההיבטים של תהליך השיקום באמצעות שירותי טיפול בשפכים מקצועיים. התערבות מהירה ויעילה של טכנאי מנוסה יכולה לחסוך לך זמן ומאמץ על ידי מתן פיתרון מתאים, בטוח וחסכוני לבעיה.

ניתן לטהר את ביתכם ולתקן נזקי מים בביתכם. הצפת ביוב יכולה להרוות שטיחים ולספוג חומר קיר גבס שזקוק להחלפה.

העלות הממוצעת הארצית של ניקוי שפכים למטר רבוע מביאה את מחיר הניקוי של שטח של 100 מ"ר ל -1,000 דולר ל -2,500 דולר. זה אולי נראה יקר, אך החדשות הטובות הן שעלות ניקוי הביוב מכוסה בביטוח.

אם אינך יודע מאיפה להתחיל, מצא מומחה לנזקי מים בקרבתך. כדאי ליצור קשר עם מומחה מורשה ומוסמך לנזקי מים. אל תהססו להתקשר אליהם ולתת לבית או לעסק שלכם לחזור לכושר הגבוה ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים באינסטגרם

פרסום עסקים באינסטגרם: דרך מובילה להגדיל את העסק האינטרנט שינה את פני השיווק העסקי, ואינסטגרם ממשיך לדחוף את הגבולות, מהווה