מייבש לאוויר דחוס

מייבש אוויר דחוס

לחות יכולה להיכנס למכונת דחיסת האוויר שלכם בכמה דרכים שונות. מדחס אוויר עמוס מדי גורם לו לספוג יותר לחות מהאוויר סביבו. גם סביבת העבודה בה נמצא המדחס עושה את ההבדל. לדוגמא, מקומות בהם הלחות גבוהה יותר מסוגלות להחזיק יותר לחות מאשר סביבות עבודה במיקום ללא לחות. כאשר האוויר מגיע לטמפרטורה התורמת לעיבוי לחות, הוא מכונה 'נקודת הטל'.

למרות שתמיד תהיה רמת לחות מסוימת, אבל הרבה ממנה יכולה לגרום לחלודה, קורוזיה, ולזיהום איכות האוויר הדחוס. אוויר דחוס באיכות ירודה עלול לפגוע בתפוקת המדחס והשימושים שלכם בו. מייבש האוויר הדחוס הוא קריטי כדי להפחית את כמות הלחות באוויר.

מהו מייבש אוויר דחוס?

מייבש לאוויר דחוס הינו מכונה המיועדת להפחית באופן משמעותי את כמות הלחות באוויר הדחוס. מלבד יצירת מקום עבודה נקי ובטוח יותר לעובדים, מייבשי אוויר מקדמים מוצרים באיכות גבוהה וממזערים זיהום אוויר דחוס. במקרים מסוימים, כמו סביבות עבודה לחות במיוחד, מייבש אוויר יכול להיות ההבדל בין מדחס בתפקוד מלא לבין מדחס תקוע.

מייבשי קירור

מתוך כל מייבשי האוויר הדחוס, מייבש הקירור הוא הסוג הפופולרי והנפוץ ביותר. מייבש האוויר בקירור מתפקד באופן דומה למקררים בבית, בכך שננקט תהליך קירור המונע לחות. ההבדל העיקרי הוא האובייקטים או האלמנטים שמתקררים. בעוד שמקרר מטבח מקרר ושומר על אוכל ומשקאות, מייבש האויר בקירור שומר על איכות האויר במפעלי הייצור. 

מייבשי קירור נמצאים בשימוש נרחב כיוון שהם מציעים מספר יתרונות. מייבשי קירור הם בדרך כלל זולים מאוד בהתקנה בהשוואה למערכות ייבוש אחרות. עלויות התפעול והתחזוקה השוטפת נמוכות יותר עם מערכות קירור.

היכן רוכשים מייבש אוויר דחוס?

כאמור, לאיכות האוויר יש חשיבות עצובה בכל הקשור למערכות אוויר דחוס. כלומר, אוויר דחוס אשר מטופל נכון ואין בו לחות יוביל לשיפור היעילות והאיכות של המערכות עצמן. בחירה במייבש אוויר המתאים והנכון היא החשובה ביותר. תפקידו העיקרי של מייבש אוויר הוא למנוע מצב של הצטברות מים ולחות במדחס.

מעצם חשיבותו של מייבש האוויר, יש לרכוש אותו בחברה אמינה ומקצועית, הדואגת לאחסן את המוצרים שלה במקומות בטוחים, ומספקת אחריות ומענה מלא לגבי המוצרים שלה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים באינסטגרם

פרסום עסקים באינסטגרם: דרך מובילה להגדיל את העסק האינטרנט שינה את פני השיווק העסקי, ואינסטגרם ממשיך לדחוף את הגבולות, מהווה