מה זה בכלל קידום בגוגל?

קידום בגוגל

הרעיון מאחורי קידום אתרים בגוגל הוא הכי פשוט בעולם- אתם רוצים לקוחות חדשים מהאינטרנט? כמובן שכן, מה איכפת לכם מאיפה הם יבואו? העיקר שיהיו לקוחות. הדרך שלנו להביא לכם לקוחות היא בכך שאנו נביא את האתר שלכם לאחד המקומות הראשונים בגוגל במילות המפתח שלו, בצורה כזו, כל אחד שמחש את השירות או המוצר שתם מציעים- יגיע ישירות אליכם.

בואו ננסה דוגמה קטנה- נניח שאתם מוכרים מזרנים. כאשר נסיים את התהליך של הקידום, גולש אשר ירשום בגוגל את המילה מזרנים או מזרן או מזרנים למיטות וכל סוג של הטייה, יגיע בין הראשונים לאתר שלכם. זאת בדיוק המהות של קידום אתרים, להיות ראשון בביטוי שמאפיין את העסק שלכם.

איך אנחנו נעשה את זה?

בלי להיכנס מדי לתוך הסברים טכניים של כיצד עובד מנגנון החפוש של גוגל- אנחנו יכולים להגיד בכמה מילים שהרעיון מאחורי השירות הוא ליצור תשתת רחבה של אתרי לוויין שיכולים לתת קישורים ותמיכה לאתר שאנחנו מקדמים, יחד עם תמיכה של כותבי המאמרים שלנו, בעזרת הסידור הנכון של הקוד בידי המתכנת, אמורים יחד להביא את האתר שלכם למצב שבו הוא יופיע בכל מילות המפתח שלו ראשון לאחר זמן של עבודה.

כמה זמן עבודה?

קידום אתרים בגוגל זה לא פלסטר, אין כאן זבנג וגמרנו. מדובר על תהליך ארוך ומפרך של השבחת אתר האינטרנט שלכם ושיפור ציון הרלוונטיות שלו. על מנת להסביר את זה בכמה מילים, ננסח את זה ככה: גוגל מדרג אתרים לפי ציון איכות ורלוונטיות של אפס עד אין סוף, אם נניח שהאתר שמדורג ראשון בקטגוריה שלכם, הציון שלו הוא 9 אז צריך לעבוד קשה ולהשקיע המון עד אשר מביאים את האתר שלכם לציון תשע ואפילו קצת מעבר לזה, כדי שנוכל לעקוף את האתר שהיה במקום הראשון עד עכשיו.

אתם בטח מבינים ששיפור כזה גדול בציון הרלוונטיות, זה לא דבר שלוקח יומיים וגם לא חודשיים. מדובר כאן על תהליך ארוך טווח, כאשר בדרך, ציון הרלוונטיות כבר יהיה גבוה מספיק על מנת שיגיעו לקוחות, אך המיקומים המעולים באמת, כאלו שמושכים הרבה מאוד לקוחות, יגיעו רק לאחר הרבה מאוד זמן.

תקשורת ודוחו"ת

למקרה שאתם שואלים את עצמכם את השאלות האלו אז תרשו לנו לענות כבר עכשיו, התקשורת היא מיידית, ברמת הדקות, אנחנו תמיד זמינים ומוכנים לענות לטלפונים ומיילים במטרה לתת לכם את כל המידע הנחוץ לכם על השירות ועל התהליך. דו"ח עבודה מגיע פעם בחודש כאשר הוא מפרט את העבודה שנעשתה ואת התוצאות כולן. המטרה היא להיות בקשר רציף ותמידי כדי להבטיח לכם שאתם מכירים את כל הפעולות שאנחנו עושים בשבילכם. הרי אין כאן סודות- רק עבודה קשה מאוד, אין סיבה שלא חשופים להכול, במידה ותבחרו בכך. ברגע שאתם רוצים לדעת משהו או מתענינים במשהו, המענה הוא מיידי. בעינינו, קידום אתרים בגוגל זה אומנות, אנחנו יודעים לייצר תוצאות מהירות ואיכותיות, אבל זה לא הולך ברגל. תזכרו, קידום אתרים זה לא עניין לחובבנים.

מחירים לקידום אתרים     

למקרה שאתם רוצים ישר לדעת כמה עולה השירות המיוחד הזה, אז הרשו לנו לענות שאנחנו לא באמת יודעים. בתחום קידום אתרים לא מוכרים לחמניות ולא מכוניות, אנחנו צריכים לעבור על האתר, על החומרים שלו, תכנים, תקינות הקוד, להבין באיזה מילות מפתח אתם רוצים לקדם אותו ועוד כמה דברים. רק לאחר כל הבדיקות האלו, נוכל לדעת בוודאות כמה יעלה להביא אותו למקומות מובילים בגוגל. הרי אתם עצמכם מעדיפים תשובה שניתנה על סמך בדיקה מעמיקה ולא מן המותן. כי ככה זה קידום אתרים מקצועי, לא שולפים מהנעל.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט