לקדם את הסיכויים להתקבל לעבודה באמצעות הסמכה מקצועית

הסמכה מקצועית

כיום הקבלה לעבודה, במיוחד לעבודות מקצועיות ונחשקות אינה מובנת מאליה, במיוחד כשהיצע גבוה של מועמדים מוכשרים ובעלי פוטנציאל מציעים שירותיהם ונראים מבטיחים להצטרפות לצוות המוביל בארגונים המגייסים. ובכל זאת, אחת הדרכים להפגין כישורים מוכחים ויכולות כשמגישים מועמדות באמצעות קורות החיים, היא להציג נתוני השכלה מקצועיים לצד ניסיון מוכח בשטח (פירוט לגבי כתיבת קורות חיים ודוגמאות מוכחות).

במידה ולא קיים ניסיון שכזה שתוכלו להציג, הרי שכדאי לבחון היטב כל הכשרה מקצועית בעברכם שתוכלו להציג או אולי הכשרה מקצועית שתוכלו לצרף לרקורד שנדרשת בתחומי העיסוק המבוקשים בתחומים הרלוונטיים לכם. כך שגם ללא הניסיון הרלוונטי בפועל, הכלים שרכשתם והתעודה המקצועית המתלווה יוכלו לספק לכם נקודות זכות לצורך הקבלה לעבודה וזאת לעומת מועמדים אחרים שלא רכשו הכשרה מקצועית מהסוג.

הכשרה למקצוע חדש או התמקצעות בתחום העיסוק הקיים

הכשרות מקצועיות במסגרת קורסים מקיפים שמקנים תעודה מקצועית רשמית מטעם הגוף בו תלמדו או הסמכה גבוהה אחרת, רלוונטיות במקרה בו אתם מחפשים עבודה בתחום חדש, בו אין לכם ניסיון קודם ואתם מחפשים את מקום העבודה שיהווה ההתנסות הראשונה ודריסת הרגל בענף. הכשרה זו נדרשת ביותר גם במקרה ואתם עוסקים בתחום ומעוניינים בקידום מקצועי בארגון חדש מאחר ובקיים אין לכם אפשרות להשיגה.

מרבית מקומות התעסוקה דורשים בדרישות המועמדות למשרות שהם מפרסמים, לא תמיד ניסיון מקצועי מוכח אלא בחלק מהמקרים מסתפקים בהכשרה מקצועית הנחשבת בתחום. הכשרה מהסוג תוכל לפתוח בפניכם את הדלתות ולאפשר לכם להתקדם בתהליך הקבלה לעבודה וזאת לעומת מצב בו תידחו על הסף ולא תצלחו את שלב סינון קורות החיים. בכל אחד משני המקרים, חשוב לבחור את ההכשרה שתצליח לקדם אתכם במציאת העבודה בתחום העיסוק הנדרש וזאת לאחר היכרות עם הדרישות העכשוויות בשוק. יש לקחת בחשבון כי דרישות אלו משתנות מתקופה לתקופה ולכן חשוב לבצע את סקר השוק הנדרש בזמן אמת ולבחון את דרישות המעסיקים הפוטנציאליים מעובדים בתחום.

מהכשרה בסחר בינלאומי ועד קורסי שפות זרות נדרשות לתחום

ההכשרות המקצועיות המוצאות בשוק מתעדכנות בשוטף בהתאם לדרישות כל תחום ותפקיד, כאשר תוכלו לבחור מבין הכשרות בתחום הסחר בינלאומי ולהכיר על בוריו את מקצוע היבוא, יצוא וסחר בינלאומי לצורך עבודה מקצועית בחברות יבוא ומפעלי יצוא, חברות ביטוח, בנקים, עמילי מכס ומשלחים בינלאומיים ועד הכשרות בענף הפקת אירועים המכשיר מפיקים לכל סוגי האירועים, פרטיים ומסחריים ציבוריים וממלכתיים.

לצד הכשרות אלו, המיועדות גם לכאלה שמגיעים ללא ניסיון מוקדם בתחום, יש הכשרות שיוכלו לזכות אתכם בנקודות נוספות בעת קבלה לעבודה מאחר ומוכיחות כי הינכם בעלי הכלים והידע הנדרשים לתפקיד, כדוגמת קורסי שפות זרות כמו אנגלית עסקית הנדרשת לצרכי עבודה הכוללים תקשורת מילולית ותכתובות שוטפות מול חו"ל. בכל מקרה, בעת ההרשמה להכשרה המקצועית, חשוב לוודא מראש מה הדרישות המוקדמות ללימודים כדי לוודא שאכן מדובר בהכשרה המתאימה ביותר ומהי התעודה המקצועית המוענקת בסיומם כדי לוודא שאכן ההשקעה היא בתמורה לידע הנדרש ולתעודה הנחשבת בתחום.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט