להפוך אתר לאפליקציה

הקדמה: כמה פעמים תהיתם מה ההבדל בין אתר לאפליקציה?

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט סטטיים שניגשים אליהם דרך האינטרנט. אפליקציה היא תוכנה שתוכל להוריד ולהשתמש בטלפון או במחשב.

ניתן להפוך אתר לאפליקציה באמצעות שירות כמו WebToApp.co.il, המאפשר למשתמשים ליצור אפליקציה אינטראקטיבית ללא כל חווית קידוד.

תהליך הפיכת אתר לאפליקציה עם WebToApp.co.il כולל שלושה שלבים:

1) עיצוב ממשק המשתמש לחוויית המשתמש

2) חיבור נתונים לכניסות ויציאות בממשק המשתמש

3) בדיקה ופריסה של האפליקציה

יש הרבה תפיסות שגויות לגבי ההבדלים בין אתר לאפליקציה. יש אנשים שחושבים שאפליקציה היא רק גרסה מתקדמת יותר של אתר אינטרנט. אבל במציאות, יש להם מטרות שונות.

אתר אינטרנט מיועד לגישה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט, כגון מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים ניידים. עם זאת, ניתן לגשת לאפליקציה רק במכשירים ספציפיים והיא אינה זקוקה לחיבור לאינטרנט כדי לעבוד. אתרי אינטרנט משמשים בעיקר למידע בעוד אפליקציות משמשות בעיקר למטרות בידור או עסקיות.

אפליקציות הוצגו לראשונה בשנות ה-80, אך הן לא הפכו פופולריות עד סוף שנות ה-2000, כאשר הסמארטפונים הפכו נפוצים יותר. נכון לעכשיו, יש 2 מיליון אפליקציות זמינות רק ב-App Store של אפל.

המדריך האולטימטיבי לאתר לאפליקציה

בפסקה זו, נדון בשתי מסגרות יישומי האינטרנט הפופולריות ביותר: Angular ו-React. כמו כן, נסתכל על שיטות העבודה המומלצות של כל מסגרת ומהן היתרונות והחסרונות של השימוש בה.

מאמר זה מיועד למי שרוצה לבנות אפליקציה לאתר האינטרנט שלו, אבל לא יודע באיזו מסגרת לבחור. זה יעזור לך לעשות את הבחירה שלך על ידי הסתכלות על היתרונות והחסרונות של מסגרות Angular ו-React כאחד.

ישנן מסגרות רבות של אפליקציות אינטרנט שניתן להשתמש בהן כדי לפתח אתר לאפליקציה.

במאמר זה נדון בשתי המסגרות הפופולריות ביותר – React ו-Angular.

נדבר גם על היתרונות של שימוש בכל מסגרת, על המגבלות שלה ואיזו מהן מתאימה יותר לפרויקט שלך.

אלמנטים של אפליקציית אינטרנט

אפליקציית אינטרנט היא אפליקציית תוכנה הפועלת בדפדפן. גישה לאפליקציית אינטרנט היא בדרך כלל על ידי הזנת כתובת URL או הקלדת הכתובת בסרגל החיפוש של הדפדפן. אפליקציות אינטרנט שונות מיישומים מסורתיים מכיוון שניתן להשתמש בהן מבלי להתקין אותן במחשב.

להלן חלק מהמרכיבים של אפליקציית אינטרנט:

– כתובת האתר לגישה אליו

– סמל המייצג אותו בדפדפן שלך (בדרך כלל עם חץ מצביע למעלה)

– היכולת לסמן את זה

– תפריט עם קישורים לניווט בו

אפליקציית אינטרנט היא סוג של אפליקציה שניתן לגשת אליה דרך האינטרנט. אפליקציות אינטרנט שונות מאפליקציות לנייד מכיוון שאינן זמינות להורדה והתקנה במכשיר.

ניתן להשתמש באפליקציות אינטרנט לכל מטרה, אך הם משמשים בעיקר למטרות עסקיות. לעתים קרובות הם זולים יותר מיישומים ניידים מכיוון שהם אינם דורשים זמן ומאמץ כדי לפתח אפליקציה מקורית.

יש לבצע את השלבים הבאים כדי להפוך את האתר שלך לאפליקציה:

1) צור יישום HTML5 עם כל התכונות הדרושות של האתר שלך 2) העלה אותו לפלטפורמה מקוונת (כגון Google Play או iTunes) 3) הוסף כמה מטא נתונים ומילות מפתח 3) קדם את אפליקציית האינטרנט שלך!

כיצד לפתח אפליקציית אינטרנט נייד משלך עם שירות WebToApp.co.il של החברה הגלובלית

בחלק זה, נחקור את התהליך של המרת אתר לאפליקציית אינטרנט לנייד. נשתמש בכמה כלים שהם מאוד פופולריים בתעשייה ומשמשים מפתחים רבים.

הצעד הראשון הוא להמיר את האתר שלך לעיצוב אתרים רספונסיבי. זה נעשה על ידי שימוש ב-Bootstrap או ב-Foundation כדי ליצור נקודות עצירה לאתר האינטרנט שלך ולוודא שהפריסה של האתר שלך משתנה בין מסכים שונים. ישנן מספר דרכים לעשות זאת, אבל הכל תלוי במה שאתה רוצה מאפליקציית האינטרנט שלך לנייד וכמה זמן אתה רוצה להשקיע בה.

לאחר מכן, עלינו להוסיף מספר ספריות JavaScript שיעזרו לנו בתהליך ההמרה שלנו. אחד מהם הוא jQuery Mobile שמקל עלינו להפוך את התוכן שלנו לגלילה וידידותי למגע כשהוא עדיין

ישנם כלים ושירותים רבים המאפשרים לך להפוך את האתר שלך לאפליקציה.

מאמר זה יראה לכם את הפופולריים ביותר, היתרונות והחסרונות שלהם, ומה הם יכולים לעשות עבורכם.

הכלי הראשון נקרא Android API Level 23. זהו שירות חינמי המאפשר ליצור קובץ apk מהאתר שלכם. היתרון העיקרי של שירות זה הוא שהוא תומך בכל הדפדפנים ומערכות ההפעלה הגדולות, כולל מכשירי iOS. החיסרון הוא שהוא לא תומך באתרים עם תוכן פלאש או אתרים המשתמשים במסגרות או iframes.

הכלי השני נקרא Free Web Hosting for Apk Files ויש לו הרבה יתרונות על פני הראשון. זה יכול להמיר אתרים עם תוכן פלאש כמו גם אתרים המכילים פריימים או iframes למובייל

אם כל זה קצת סינית בשבילכם ובאמת לא בא לכם ללמוד את זה – בשביל יש לכם את שירות WebToApp.co.il של החברה הגלובלית שיאפשר לכם כבעלי אתרי ובעלי עסקים להיות תוך זמן קצר בחנויות האפליקציות בעלות חודשית מוזלת ונוחה ולתת לכם מגוון ענק של יתרונות על פני המתחרים – קשר ישיר עם הלקוחות, התראות פוש, חיבור אישי, התבלטות וחיזוק המיתוג הם רק חלק מהיתרונות של להיות בעלי אפליקציה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט