כיצד לטפל בתפקוד לקוי של זיקפה בעזרת תרופות

תרופה חדשה לבעיות זיקפה אושרה בקנדה והוכחה כמועילה לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה. Stendra Avanafil, Viagra ו- Sildenafil הם מעכבי pde5 יעילים המשמשים לטיפול בתפקוד זיקפה. ידוע כי מעכב PDE5 פועל ברוב הגברים הסובלים מתפקוד לקוי של זיקפה ואף מסייע לאלה הנמצאים בסיכון גבוה ללקות ברמות נמוכות של תפקוד מיני, כגון נשים העוברות גיל המעבר. למרות שהיא מומלצת לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה, ויאגרה אינה מעכבת Pde 5 בגלל תופעות הלוואי והעלות הגבוהה שלה.

מעכב PDE5 יכול לשמש לתפקוד זיקפה שיש לו סיבות פיזיות או פסיכולוגיות. לאלו שאינם מגיבים לטיפול ואינם יכולים להשתמש במשאבת ואקום מעכבת PDE-5, ניתן להעביר תרופה בשם אלפרוסטאדיל.

לדוגמא

ישנם סוגים שונים של מעכבי PDE-5 בהם ניתן להשתמש בתפקוד לקוי של זיקפה. הם יכולים לתת אלפרוסטיל בשילוב עם תרופות אחרות כגון מעכבי פסילוציבין או לשאוב אותו בחלל ריק. מעכבי PDE-5 כגון tadalafil (סיאליס, סטנדרה, ורדנפילס, לויטרה וכו ') משמשים לטיפול בבעיות זיקפה בקרב גברים ונשים כאחד.

זוהי תרופה דרך הפה המהפכת תפקוד לקוי של זיקפה על ידי שיפור הכימיקלים הטבעיים שהגוף מייצר, אשר מרפה את שרירי הפין. ישנן גם מספר תרופות לבעיות זיקפה לטיפול בזיקפה, אך כולן דומות מאוד ואין שום הבדל ביניהן.

זה נחשב לטיפול קו ראשון בשל יעילותו ופרופיל הבטיחות שלו. זה הוכח במשך שנים רבות ומשמש לטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה, כלומר ללא קשר לתרופות שאתה לוקח, אתה צריך להשיג את התוצאות הטובות ביותר.
על מנת לקרוא פרטים מורחבים על כיצד לטפל בתפקוד לקוי של זיקפה בעזרת תרופות נא לבדוק כאן:

הידועים ביותר הם תרופות כמו תדלפיל

סיאליס וויאגרה, המגבירות את זרימת הדם לפין ומסייעות לך להשיג זקפה. תרופות אחרות שאושרו בארה"ב כוללות טיפול בטרזדון, יוהימבין וצמחי מרפא, אם כי אין כל עדות שתומכת בשימוש בטוח בהן כטיפול בזקפה. הם עובדים כי הם עובדים ככה ומכיוון שהם מפחיתים את הסיכון לתופעות לוואי.

הטיפול הנפוץ ביותר לבעיות זיקפה בארה"ב נקרא תפקוד לקוי של זיקפה בטבליות, המחייב שימוש בשילוב של שתיים או יותר מתרופות אלו בשילוב עם תרופות אחרות.

באופן דומה

גברים הנוטלים תרופות החוסמות את זרימת הדם יגלו כי תפקוד לקוי של זיקפה עשוי להיות שכיח יותר מאשר לא. גברים עשויים גם לקחת תרופות לבעיות זיקפה במצבים מסוימים כדי להאריך את הזמן לאורגזמה, לשמור על זקפה לפרק זמן ארוך יותר, או לנטרל את אובדן הזקפה הנגרם על ידי תרופות נגד כימקס. אם תרופות לבעיות זיקפה בקו הראשון אינן מחזירות את תפקוד הזקפה הרגיל, טיפולים רפואיים או כירורגיים אחרים עשויים להיחשב כקו שני לטיפול, כולל זריקות המסייעות בשמירה על הזקפה.

אם יש לך תפקוד לקוי של זיקפה, הטיפול עליו ממליץ הרופא תלוי בחומרת התסמינים ובסיבה הבסיסית לאין אונות. אם יש לך זיקפה ואתה זקוק לטיפול, שוחח עם רופא המשפחה או האורולוג שלך כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר.

לחברים עם בעיות בזיקפה יש כמה אפשרויות טיפול בהפרעות זיקפה שיש לקחת בחשבון

תלוי בסיבה לבעיות בזיקפה. למרות שאין תרופות מושלמות לבעיות בזיקפה, ארבעת טיפולי הפרעת הזיקפה הללו מציעים מספר אפשרויות למי שפיתח זקפה בשל מגוון מצבים כמו סוכרת, מחלות לב או סרטן. תרופות לבעיות זיקפה אינן פועלות לכולם ויעילות פחות אצל אנשים מסוימים, במיוחד אם יש לך סוכרת או לחץ דם גבוה.

אתה יכול לעבוד עם הרופא שלך לטיפול בסיבה הבסיסית לתפקוד לקוי של זיקפה

על ידי דיבורים על בעיות אלו, ייתכן שתוכל להפחית את החרדה שלך ולהתגבר על תפקוד לקוי של זיקפה, וכן לטפל בבעיות אחרות כגון דיכאון או חרדה. חשוב גם להכיר בכך שגברים רבים הסובלים מבעיות זיקפה יכולים להשתמש בתוספי מזון כדי לנסות לשפר את חיי המין שלהם ואת תפקודם המיני.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט