הקטנת חזה – כי היום את זו שמחליטה מה מתאים לך

ניתוח הקטנת חזה

הקטנת חזה. יש מושג כזה. בוודאי יפליא אתכם לשמוע כי יש נשים רבות בעלות חזה גדול המעוניינות להקטין אותו על ידי ניתוח הקטנת חזה. נכון. הדעה הרווחת היא שחזה גדול הוא חזה יפה, סקסי וחזה אשר מסמל את נשיות ומיניות האישה, אך מה קורה כאשר חזה גדול זה הופך להיות מגבלה רצינית בחיים?

הקטנת חזה כפתרון לבעיות

ישנן נשים רבות בעלות חזה גדול הסובלות מבעיות רפואיות. משקלו של החזה יכול להשפיע על עמוד השדרה, דבר הגורם פעמים רבות לכאבי גב. נשים בעלות חזה גדול המעוניינות לעסוק בספורט, מגלות לעיתים שדבר זה אינו קל ולפעמים אף בלתי אפשרי. נשים אלו, המעוניינות בניתוח הקטנת חזה – הקטנת שדיים אף חוות בעיות בהתאמת בגדים למידת החזה שלהן.
מלבד זאת, חזה גדול אשר לעיתים נמצא במצב נפול, יוצר חיכוך עם העור ופעמים רבות נוצר מצב שבו מתפתח פטרייה מתחת לקפל של השד.

הקטנת חזה – קהל היעד

חשוב לדעת שהפרוצדורה הניתוחית של הקטנת חזה נעשית כשהחזה הגיע לשיא התפתחותו. כלומר, בנות הנמצאות בגיל העשרה אינן קהל היעד האידיאלי לניתוח הקטנת חזה, שכן גופם עדיין עובר שינויים.
רק אם מתקיים מצב בו יש בעיה רפואית ואין ברירה אחרת, ינתחו הכירורגים בנות בגיל ההתבגרות וגם זאת לאחר בדיקות ובדיקת המצב לגופו.
כמו כן נשים המתכוונות להיכנס להריון וחשוב להם נושא ההנקה, אינן הקהל האידיאלי לניתוח הקטנת חזה.

הקטנת חזה- תכנון ובדיקה מראש

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להגיע לייעוץ אצל הרופא המנתח. בפגישת ייעוץ זו הרופא יסביר לה מהו ניתוח הקטנת חזה – הקטנת שדיים, מה השיטה הנכונה לה, מהן ההכנות לפני הניתוח, הכל על ההחלמה, הסיכון של כל ניתוח ותהליך ההחלמה.
לאחר ביצוע סקר שוק ובחירת המנתח תעברו בדיקה אצל אותו רופא, הבדיקות יכללו מדידה של החזה, לאחר מכן המנתח ללקוחה מהם הסיכונים הכרוכים בניתוח להקטנת חזה על פי הגיל והמצב הבריאותי של אותה אישה וכמובן מהן התוצאות האופטימאליות של ניתוח הקטנת חזה במקרה שלה.
חשוב לשאול על הצלקות לאחר הניתוח. ישנם מנתחים שמבצעים את הפרוצדורה הכירורגית במינימום חתכים וחשוב לברר למה לצפות לאחר הניתוח.
מלבד דברים אלו, יסביר הכירורג על פרוצדורת ההרדמה המלאה שתעבור המנותחת, תהליך ההתאוששות מההרדמה ותהליך ההחלמה מהניתוח.
עלות הניתוח והאופציות הניתנת לתשלום, אם זה מזומן, פריסה לתשלומים או צ'קים.

הקטנת חזה – שיטות שונות

מנתחים נוקטים באחת משתי השיטות הבאות בעת ביצוע ניתוח הקטנת חזה :

  • שיטת הצלקת הארוכה- הצלקת שתיוותר תהיה סביב העטרה ובקו שיורד מהעטרה לאורך הקפל של השד. שיטה זו מתאימה בדרך כלל לקהל היעד של נשים בעלות חזה גדול.
  • שיטת הצלקת הקצרה- גם כאן תהיה צלקת סביב העטרה וצלקת נוספת בקפל התת שדי. קהל היעד לשיטה זו הן נשים בעלות שדיים בינוניים.

הניתוח עצמו אורך כשלוש שעות ונחשב כניתוח קל בעל החלמה מהירה.

הקטנת חזה – סוף טוב הכל טוב

ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח שעוזר לנשים רבות, הן מבחינה תפקודית והן מבחינת הדימוי העצמי שלהן. כיום, בעידן המודרני יותר ויותר נשים מודעות לאפשרות זאת ומבצעות את הפעולה שתשנה להם את החיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים באינסטגרם

פרסום עסקים באינסטגרם: דרך מובילה להגדיל את העסק האינטרנט שינה את פני השיווק העסקי, ואינסטגרם ממשיך לדחוף את הגבולות, מהווה