האם יש צורך בקרבון קלינינג למנוע?

קרבון קלינינג למנוע

תהליך זה מסיר הצטברות פחמן על שסתומי היניקה של מנועי הזרקה ישירה. השפעת ריסוס הדלק על השסתומים עם כניסתו לתא הבעירה מנקה את השסתומים ממשקעים שהופכים לפחמן כשהם מתמצקים עקב חום הדלק הבוער. אם הם לא נשטפים עם בנזין, שמן זה יכול לרתוח על השסתום וליצור משקעי פחמן.

משקעים קשים נושרים החוצה

מה שמוביל לתקיעת שסתומים, ומונעים מהמנוע להתניע או להיכנס לתא הבעירה. במהלך תהליך הזרקת הגז למנוע יש לשחרר משקעי פחמן שחוסמים את המנוע ומביאים לביצועים ירודים שלו. מנקודת מבט טכנית, ניקוי המנוע ממשקעי פחמן אמור לגרום לו לעבוד בצורה יעילה יותר. כאשר הצטברות פחמן אכן עוזרת לכסות אטמי מנוע סדוקים, ייתכן שיהיה צורך בשיפוץ מנוע.

כאשר למכוניות יש בעיות עם הצטברות פחמן

יש להסיר אותו מהמנוע. עבור הבעלים של כלי רכב אלה, נושא הצטברות הפחמן אומר שהם חייבים להשקיע באופן קבוע בתחזוקה נוספת כדי לנקות את המנוע מפחמן. אך ניתן להימנע מכל זה אם תנקו את רכבכם בעזרת שירותי ניקוי מנוע ממשקעי פחמן. על ידי ביצוע זה באופן קבוע, אתה יכול להציל את המכונית שלך ותוכל לראות ביוב כאשר המכונית שלך משחררת את המנוע.

שני התהליכים שדיברנו עליהם לעיל

כגון ניקוי המנוע ממשקעי פחמן, תיקון ותחזוקה, הראשון יהיה הכרחי אם לא תבצע שירות במכונית. עם זאת, הדבר עלול לגרום נזק למנוע של הרכב שלך, אשר יקצר את חיי הרכב שלך. כמובן, שחזור ביצועי המנוע הוא היתרון העיקרי של ניקוי מנוע, אבל בואו נפרק אותו כדי שתוכל להבין מדוע תחזוקה זו היא קריטית עבור המכונית האירופית שלך. קרבון קלינינג במנוע יכול להסיר משקעים אלו ולהציע לנהג מספר יתרונות, אך לא כל פתרונות ניקוי הפחמן עובדים אותו הדבר.

מבלי להסיר משקעי פחמן

הרכב שלך עלול להיתקל בבעיות עם מסנני DPF, שסתומי EGR, מזרקי דלק, סעפות יניקה וביצועי מנוע טורבו. עם זאת, אין ספק שהמזרק עלול להיות סתום חלקית או "מלוכלך" ויש צורך לנקות אותו. בעוד שבנזין יכול לשמור על מערכת הזרקת הדלק נקייה, הוא לא יכול לעשות שום דבר לגבי מצבורי פחמן. משקעי שסתומי יניקה הם אחת מבעיות התכנון של מנועי בנזין בהזרקה ישירה.

אלו היו תוצאות שימושיות

אבל זה גם אומר שאף אחת מהמולקולות הללו לא נוגעת בשסתומי היניקה בדרכם להישרף בתא הבעירה. הזרקת בנזין ישירה מאפשרת למתכנני מנועים להסביר למעשה כל מולקולת בנזין שנכנסת למנוע כדי שיוכלו להפיק כמה שיותר אנרגיה ולייצר כמה שפחות זיהום. עם זאת, יהיה לזה גם יתרון נוסף של הכנסת בנזין לפתחי היניקה כאשר המנוע פועל במצב הזרקת יניקה, מה שאמור לפתור את בעיית חימום השמן על גבעולים של השסתומים.

מנועי הזרקה ישירה הם יעילים מאוד

אך במהלך מחזור הבעירה, פחמימנים שרופים חלקית נכנסים לכניסה דרך חפיפת שסתומים. רוב הבנזין הנמכר כיום מכיל תוספים שתפקידם היחיד הוא להסיר משקעי פחמן משסתומי היניקה ושאר חלקי המנוע, והתוספים הללו פועלים כאשר הדלק נכנס לשסתום היניקה. לפני הזרקה ישירה, דלק נכנס למערכת לפני שסתום היניקה, והדלק הכיל חומרי ניקוי שסייעו בהמסת הפחמן שנתקל בו בדרך לתא הבעירה. עם זאת, למנועים מודרניים, במיוחד למנועי דיזל ובנזין הזרקה ישירה, יש משקעי פחמן מוגזמים, בעיקר בחלק האחורי של שסתום היניקה ובמערכת היניקה.

ככל שהמנועים השתפרו בתכנון וביעילות

הצורך בפירוק פחתה. מעבר לשמן Valvoline Modern Engine סינטטי מלא יכול לסייע במניעת בעיות פחמן חוזרות בעתיד. Valvoline Modern Engine הוא שמן שתוכנן במיוחד כדי לפתור בעיה ולנקוט פעולה כדי לתקן אותה, בעוד שאחרים נראים עדיין מקובעים ברעיון הלא יעיל של ניקוי באמצעות שימוש בדלק מיוחד.

ראינו גם כיצד פחמן גורם לבעיה בטבעת השמן על הבוכנה

וכתוצאה מכך כשל קטסטרופלי של דופן הצילינדר, המחייב החלפת מנוע מלאה. שימוש במכונית בעיקר לנסיעות קצרות יכול גם להגביר את בעיות הצטברות הפחמן, מכיוון שהמנוע אינו פועל מספיק זמן או חזק מספיק כדי להתחמם מספיק כדי לשרוף חלק מהפחמן. כאשר הוא קיים, פחמן מגדיל את זמן החימום של המנוע כדי לשמור עליו לפעול במיטבו.

הפעלה מחדש או הפעלת המנוע עד שמד המהירות מגיע לגבול או הקו האדום עוזר למנוע לשרוף את הפחמן. התרופה היא לחמם את המנוע, להגביר את ההספק שלו, או לשנות את תזמון השסתומים כך שיותר חום יגיע לשסתום היניקה.

לאלו מאיתנו עם כלי רכב שאולי כבר יש להם שסתומי יניקה מוגזים, ניתן לבדוק את עמדות החלפת שמן מיידית כדי לוודא. אם כן, הם יכולים להפעיל את שירות קרבון קלינינג של חברת engine clean כדי לנקות את השסתומים הללו ולהסיר משקעים שאולי הצטברו עם הזמן.

קל לזכור את מחוון לוח המחוונים על מנקה האוויר במנוע אם אתה רוצה לבדוק אותו בכל החלפת שמן

מחוון לוח המחוונים מנקה אוויר מנוע פועל מחווני קו ניקוז שמן מנוע נוזל הגה כוח – אם אתה מוצא שאתה צריך למלא כבר, בדוק אם יש נזילות ותקן לפי הצורך. מסנן אוויר מנוע: החלף מדי שנה או כאשר הוא דולף, נקרע, ספוג בשמן או במים, מוגבל או מראה סימני בלאי. בדוק את המכונית שלך באופן קבוע וודא שאתה משתמש בשמן מנוע באיכות טובה.

השתמש בדלק באיכות גבוהה יותר עם תוספת חומרי ניקוי

כדי לשמור על חלקי המנוע נקיים ממשקעים. משקעי פחמן עדיין יצטברו במנוע המכונית שלך, אבל יש צעדים שתוכל לנקוט כדי לצמצם אותם למינימום. ולמרות שחלק מהתקני בקרת פליטה יכולים לסנן את רוב גזי הפליטה והפחמן המגיעים ממנוע, חלק מהמשקעים נשארים.

הסוכנות אומרת שהדרך הטובה ביותר לנקות משקעי פחמן

היא לא להשתמש בכימיקלים, אלא לפרק את המנוע ולנגב אותו ביד. בהתאם לתצורת הרכב והמנוע, תיקון זה עשוי להגיע בזמן, מכיוון שהטכנאי חייב להסיר את כל סעפת היניקה כדי לקבל גישה לדלת.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט