בניית חנות באתר וורדפרס

מבוא: היתרונות של חנות מקוונת בעולם הדיגיטלי של היום

האינטרנט איפשר לעסקים קטנים להתחרות מול תאגידים גדולים. בעבר, חברה הייתה צריכה חנות פיזית כדי להצליח. אבל עם עליית המסחר האלקטרוני, חברות רבות בוחרות להתחיל את העסק שלהן באינטרנט.

יש הרבה יתרונות לחנות מקוונת. הם כוללים:

-קלות שימוש: עם אתר וורדפרס ותוסף WooCommerce, אתה יכול ליצור חנות משלך ללא כל ידע בקידוד או כישורים טכניים. -זול יותר מחנויות מסורתיות: עם חנות מקוונת, אינך צריך לשלם עבור שכר דירה או הוצאות אחרות הנלוות להפעלת חנות לבנים וטיט מסורתית. אתה גם חוסך בעלויות המשלוח כי לקוחות יכולים לקנות ממך מכל מקום בעולם! -אין ניהול מלאי: אתה לא

הקדמה: מהי חנות WooCommerce?

חנות WooCommerce היא אתר וורדפרס שמוכר מוצרים. מוצרים אלה יכולים להיות מוצרים פיזיים, מוצרים דיגיטליים או שירותים.

WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני לוורדפרס שפותח על ידי WooCommerce. הוא שוחרר לראשונה בשנת 2011 והורד למעלה מ-100 מיליון פעמים נכון ל-2018.

חנויות WooCommerce שונות מאתרי וורדפרס רגילים מכיוון שיש להן עגלת קניות, דפי תשלום ותכונות אחרות למכירת מוצרים באתר.

WooCommerce הוא תוסף מסחר אלקטרוני בחינם המאפשר לך למכור כל דבר באתר וורדפרס שלך. עם WooCommerce, אתה יכול ליצור חנות מקוונת עם מגוון תכונות ואפשרויות.

WooCommerce הוא פרויקט קוד פתוח ששוחרר תחת הרישיון הציבורי הכללי של GNU (GPL). זה פותח במקור על ידי WooThemes וכעת מתוחזק על ידי Automattic. התוסף זמין עם יותר מ-15 מיליון הורדות במאגר וורדפרס ותורגם ליותר מ-30 שפות.

ישנן שלוש גרסאות של WooCommerce: Standard, Premium, Enterprise. הגרסה הסטנדרטית היא חינמית ונתמכת על ידי פרסום בעוד שגרסאות פרימיום ו-Enterprise בתשלום, אך יש להן תכונות מתקדמות כגון תמיכה רב לשונית, כלי שיווק ושער תשלום עבור מוצרים פיזיים.

WooCommerce מספקת

יצירה והתאמה אישית של החנות המקוונת שלך

מאמר זה עוסק כיצד לבנות חנות משלך בוורדפרס.

במאמר זה, נעבור על שלושה מתוספי המסחר האלקטרוני הפופולריים ביותר עבור וורדפרס שהם WooCommerce, Shopify ומג'נטו.

נדון ביתרונות של כל תוסף ונספק דוגמאות כיצד להתקין אותם.

Wix הוא בונה אתרי גרירה ושחרור המציע מגוון רחב של תבניות למסחר אלקטרוני.

Shopify הוא בונה אתרי מסחר אלקטרוני שיש לו נושאים רבים לבניית החנות שלך.

גם Wix וגם Shopify מציעות שירותי אירוח כדי לוודא שהחנות שלך תמיד פועלת.

Shopify מציעה גם אפשרויות התאמה אישית נוספות שעשויות להתאים יותר למשתמשים מסוימים.

הגדרת אפשרויות תשלום ואסטרטגיות שיווק עבור האתר שלך

אפשרויות תשלום:

– עיבוד כרטיסי אשראי

– העברה בנקאית ישירה

– PayPal

אסטרטגיות שיווק:

– SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש)

– שיווק ברשתות חברתיות

– שיווק בדוא"ל

כמנהל אתרים, אתה צריך להיות בקיא בכל הדרכים השונות לקבל תשלומים עבור האתר שלך. אתה גם צריך כמה אסטרטגיות שיווק במקום כדי שתוכל להוביל תנועה לאתר שלך. זה המקום שבו אמזון נכנסת לתמונה.

אמזון היא קמעונאית מקוונת המציעה מגוון רחב של מוצרים, מבגדים ואלקטרוניקה ועד ספרים ורהיטים. יש לו גם פלטפורמה למכירת מוצרים דיגיטליים כמו ספרים אלקטרוניים, סרטונים ומוזיקה. ככזה, זה יכול לשמש כאסטרטגיית שיווק מצוינת עבור אתרי אינטרנט בכך שהוא מאפשר להם למכור את הסחורה שלהם בשוק של אמזון.

הגדרת דפים ופוסטים בבלוג בוורדפרס עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך

במדריך זה, נתמקד בהגדרת דפים ופוסטים בבלוג בוורדפרס עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך. זהו הצעד הראשון ליצירת אתר לעסק שלך.

נעסוק בנושאים הבאים:
למידע נוסף על בניית חנות באתר וורדפרס נא לגלוש לאתר theglobalcompany.co.il

– יצירת עמוד בוורדפרס

– יצירת פוסט בבלוג בוורדפרס

– הוספת מוצרים לחנות שלך

אתה יכול להגדיר דפי בלוג ופוסטים בוורדפרס עבור אתר המסחר האלקטרוני שלך, על מנת למשוך לקוחות נוספים.

דפי בלוג הם הדרך המושלמת להציג את המוצרים שלך לקהל שלך. אתה יכול להשתמש בהם כדף נחיתה להשקות המוצר האחרונות שלך או כדף מידע עם פרטי מוצר. זוהי גם דרך מצוינת להגדיל את התנועה וההמרות באתר שלך על ידי מתן מידע נוסף על המוצרים שלך.

פוסטים משמשים כתוכן בדף הבלוג, מה שאומר שהם צריכים להיות קשורים לנושא של דף הבלוג שבו הם נכללים. יש להשתמש בפוסטים כמאמרים או סוגים אחרים של תוכן שאתה רוצה לשתף עם קוראים המבקרים בו. עמוד בלוג מסוים.

דרכים שונות לארגן מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלך

החנות היא מוקד האתר שלך. זה המקום שבו המוצרים שלך מוצגים, וזה המקום שבו תוכל להרוויח הכנסה. לכן חשוב לבחור פריסה שמתאימה לעסק שלך וגורמת למבקרים לרצות לקנות.

ישנן דרכים רבות ושונות לארגן מוצרים באתר מסחר אלקטרוני, אך לא כולן יתאימו לך. הבחירה שלך תהיה תלויה בסוג המוצרים שאתה מוכר, גודל העסק שלך וכמה זמן יש לך לבלות בניהול החנות שלך.

הדרך הטובה ביותר לארגן מוצרים באתר המסחר האלקטרוני שלך היא להשתמש בשילוב של היררכיות מוצרים, קטגוריות ותגים.

היררכיות מוצרים הן דרך טובה לארגן מוצרים לפי סוג, גודל או מחיר. קטגוריות טובות לארגון מוצרים לפי סוג המוצר שהם ותגים טובים לארגון מוצרים לפי התכונות שיש להם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט