בניית חנות אינטרנטית אונליין

סטארט-אפים ועסקים קטנים המחפשים את פלטפורמת המכירה המקוונת הרב-ערוצית השלמה ביותר צריכים להסתכל על Coi חנות אינטרנטית כאחד מבוני החנויות המקוונות הטובות ביותר. אם זה עובד עבור העסק שלך, בניית חנות רב-ערוצים עם Shopify או Coi עשויה להיות מקום טוב יותר להתחיל בו מאשר Wix.

אתה יכול גם להחליט להשתמש במשהו כמו WooCommerce המיישם את הפונקציונליות של חנות מקוונת בממשק וורדפרס, כך שתוכל להתחיל לייצר רווח מהאתר שלך מהר יותר. לדוגמה, אם כבר יש לך אתר וורדפרס, תצטרך למצוא בונה חנויות מסחר אלקטרוני המאפשר לך לקשר את כלי המכירות שלך לאתר הקיים שלך. אם כבר יש לך אתר אינטרנט (כגון אתר וורדפרס) ואתה רוצה להוסיף לו חנות אינטרנטית, כלי פלאגין כמו Ecwid באים שימושיים. Ecwid מאפשר לך להוסיף ווידג'טים לאתר שלך (או כל נוכחות מקוונת אחרת שבה ניתן להוסיף HTML בקלות, כגון דפי מדיה חברתית או בלוגים), שם המשתמשים יראו חנות מקוונת מתפקדת במלואה.

הקמת חנות אינטרנטית עם Coi

Coi אידיאלי עבור חברות שרוצות להוסיף חנות מקוונת מלאה לאתר הקיים שלהן ב-Wix Weebly, וורדפרס או פלטפורמות אחרות. אתה יכול לשלב את חנות Ecwid שלך עם אתרים ב-Wix, Weebly, WordPress, Joomla, Squarespace ועוד פלטפורמות רבות אחרות. בעוד שאפשרויות כמו Shopify ו-Volusion הן נהדרות עבור יזמים שצריכים לבנות את כל החנות ההאינטרנטית שלהם מאפס, אולי אתה תוהה מה אתה יכול לעשות אם כבר יש לך אתר אינטרנט. אם אתה מוכן להתחיל למכור באינטרנט, כנראה שלא תרצה לחכות, אבל בניית חנות מקוונת יכולה להיות קשה, גם אם יש לך את הידע הטכני.

פלטפורמות מסוימות כגון BigCommerce, מקלות על השקת חנות וירטואלית עם תמיכה קטנה או ללא תמיכה למפתחים. עם זאת, כפי שצוין לעיל, ישנם כמה בוני אתרים שאינם מציעים את כלי הדרופשיפינג הטובים ביותר לבניית חנות מקוונת מצליחה. חברות רבות משתמשות בו כשער פשוט למכירות מקוונות מאתרי וורדפרס שלהן. שימוש בבונה אתרים עם תוכניות מסחר אלקטרוני רוב בוני האתרים הגדולים כיום מאפשרים למשתמשים ליצור חנויות אינטרנטיות יחד עם סוגים אחרים של אתרים (בלוגים, דפי נחיתה, אתרי אינטרנט לעסקים קטנים וכו').

מכיוון שהם לא שיפוצניקים (כמו מרכיבים) ושולטים באחד (מסחר אלקטרוני בלבד) הכל מתוכנן מתוך מחשבה על מסחר אלקטרוני, מה שהופך אותם למושלמים לבניית חנויות מקוונות. לתוכניות אלה יש תבניות חנות מובנות כך שסוחרים יכולים להתאים בקלות את אתרי האינטרנט שלהם ללא כל ידע בתכנות או בעיצוב גרפי. כל בוני החנויות המקוונות הגדולות מגיעות עם מבחר גדול של ערכות נושא או תבניות שבהן תוכל להשתמש כדי לגרום לאתר שלך להיראות מדהים מבלי להיות מומחה עיצוב.

אם אתה זקוק לעזרה בבחירת ערכת נושא עיין במדריך שלנו ל-9 דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת ערכת הנושא המושלמת של Coi. לסוחרים המעוניינים ב-Shopify, עיין במדריך שלנו לנושאים של חנויות ללא פלטפורמה כדי להתחיל עם כלי פיתוח תוכנה. "בקר בחנות הנושא" ייקח אותך לחנות הנושא של Shopify, שם תוכל לבחור מתוך 82 ערכות נושא רספונסיביות בקטגוריות כמו חינם, בתשלום, פריט בודד, קטלוג קטן, קטלוג גדול, פריסה רחבה, פריסת רשת ועוד.

לאחר שיצרת חנות מסוגננת באמצעות התבנית שלך תצטרך להיכנס לדפי ניהול המלאי והמוצרים שלך באמצעות בונה החנות האינטרנטית כדי להתחיל להוסיף את הפריטים שברצונך למכור. כעת, לאחר שהחנות המקוונת שלך קיימת, סביר להניח שתרצה להתחיל להוסיף אלמנטים נפוצים נוספים לאתר האינטרנט שלך, כגון טופס יצירת קשר, דף מידע ועוד.

בעמוד הראשי של Coi חנות אינטרנטית, תראה אפשרות להירשם לגרסת ניסיון בחינם. המטרה שלנו היא לשמור על פעילות החנות שלך, כולל מוצרים, היום.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתבלט ולהיראות טוב באמזון היא למכור מוצרים ממותגים משלך. אם אתה מגלה שכבר יש הרבה חנויות יוקלילי מקוונות פופולריות במיוחד, אולי הגיע הזמן לשקול למכור מוצר אחר. לחלופין, בעוד שעשויים להיות מוכרי יוקלילי רבים שעושים עסקים באינטרנט, ייתכן שלא יהיו רבים באזור שלך למרות הביקוש הרב אליהם שם.

הדרך הנכונה לבניית חנות אינטרנטית גדולה ומתפקדת

המספרים שכלי מילות המפתח נתן לנו זה עתה מספרים לנו שהיוקלילי הוא בהחלט יותר מסתם מוצר נישה, אבל עם כמות די הגונה של אנשים המעוניינים לקנות אותם (כמעט 20,000 בשנה ברחבי העולם, מספיק כדי יוקלילי מקוון תמיכה עסקית). אתה יכול גם להשתמש בכלי מחקר מילות מפתח כדי לגלות כמה חנויות יוקלילי מקוונות מיוחדות כבר זמינות ומה הביצועים שלהן בשוק. תוכנית זו מספקת למוכרים אינדיקטורים ברורים של החנות שלהם, כגון אחוז מכירות המוצרים, מספר הביקורים בדפי האתר ומספר העגלות הנטושות.

אם אתה מנהל חנות נישה (כמו חנות שמוכרת כרזות וינטג') תוכל גם לקבל פרסום חינם נוסף על ידי גלישה מקוונת בקהילות ופורומים מקוונים ייעודיים. שיתוף פעולה עם משפיענים בשלב מוקדם יכול לעזור להניע את המכירות הראשונות הללו, כמו גם לשפר את הנראות של האתר שלך במנועי החיפוש, כאשר צרכנים מתעניינים מתחילים להזין את המותג/שם הדומיין שלך בחיפושים.

קונים מקוונים לא יכולים לראות את המוצרים שלך באופן אישי אם אין לך חנות אינטרנטית אז הם שוקלים מה לקוחות אחרים אומרים על העסק שלך בפייסבוק כדי להחליט אם עליהם לבצע רכישה. בין אם זה עיצוב מחדש של מיקום המוצר או סיקור של מכירה בחנות, סוחרים יכולים להשתמש באתר שלהם כדי להתחבר ישירות ללקוחות שלהם ולעודד רכישות. על ידי ביצוע אסטרטגיות אלו, סוחרים יכולים למקד את תחומי העניין של לקוחות דרך החנות המקוונת שלהם כדי להבליט את העסק שלהם מסוחרים פחות מנוסים.

הקלד "איך ליצור חנות אינטרנטית" בכל מנוע חיפוש ובטוח שתקבל המון מאמרים שמלמדים אותך איך להתחיל את העסק שלך באינטרנט עם פלטפורמת מסחר אלקטרוני כמו Coi או איך למכור מוצרים באמצעות אמזון אני לא אכנס לעיקר, אבל בדוק את המדריך הזה לשיווק תוכן במסחר אלקטרוני. אולי אתה מוכר חובב, או אולי אתה צולל לתוך מסחר אלקטרוני ורוצה לנסות משהו חדש.

סביר להניח שתשלפו את הטלפון שלכם ותגוגל "קנה נורות תליון באינטרנט" או "נברשות עם משלוח חינם" אתה יכול לשלוף את הטלפון שלך ולגשת לאתר Sony (או Bose, Beats או Sennheiser), או לבדוק באחת החנויות (אם אתה מסוג האנשים שדואגים לבחון מוצרים לפני הקנייה). .Amazon היא חנות פופולרית, מה שהופך אותה להזדמנות מצוינת עבור מוכרים מקוונים.
לפרטים נוספים בתחום של בניית חנות אינטרנטית אונליין יש להעיף מבט ב-

כמו כן עם למעלה מ-6300 אפליקציות בקטגוריות כמו dropshipping, עיצוב, הגשמה, משלוח, מרצ'נדייז, שיווק וכו', חנות האפליקציות של Shopify היא הטובה מכל בוני המסחר האלקטרוני. עם זאת, אתה יכול לבחור מתוך יותר מ-6,300 אפליקציות בחנות האפליקציות של Shopify במידת הצורך. בנוסף, רוב בוני האתרים כוללים עורך חזותי של גרירה ושחרור להוספה/ארגון/עריכה של החזותיים של החנות שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

תוכנה לניהול משרד

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, תוכנת ניהול לידים הפכה לכלי חיוני לשיפור הפרודוקטיביות, ייעול תהליכים וקידום שיתוף פעולה במקום העבודה. פוסט