רשת המדיה של גוגל

סקירה כללית של רשת המדיה של Google

זוהי רשת של אתרים המחוברים לגוגל ויכולים להציג מודעות מגוגל. הוא משמש להצגת מודעות באתרים שאינם קשורים למוצרי החברה.

רשת המדיה של גוגל היא אחת מרשתות הפרסום הדיגיטליות הגדולות ביותר. הוא מורכב ממיליוני אתרים ויש לו טווח קהל של למעלה מ-90% בארצות הברית.

זה מאפשר למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם עם סוג ספציפי יותר של פרסומת, כגון מודעות וידאו או מודעות טקסט בלבד.

רשת המדיה של גוגל מציעה למפרסמים את האפשרות להגיע לקהל היעד שלהם עם סוג ספציפי יותר של פרסומת, כגון פרסומות וידאו, טקסט בלבד או תמונה.

רשת המדיה של גוגל היא שירות שיווק שמסופק על ידי גוגל. השירות מאפשר למפרסמים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח ומודעות לתצוגה ברשת המדיה של גוגל, הכוללת למעלה מ-2 מיליון אתרים.

בחלק זה, נדון במה היא רשת המדיה של Google, כיצד היא פועלת והתכונות העיקריות שלה.

רשת המדיה של גוגל ומה משמעותה לעתיד הטלוויזיה

רשת המדיה של Google היא התפתחות עדכנית בתעשיית המדיה שיושמה כדי לספק חנות אחת לכל צורכי המדיה שלך. המטרה של המיזם החדש הזה היא ליצור מרחב שבו אנשים יכולים למצוא כל סוג של תוכן וידאו שהם מחפשים, החל מחדשות, ועד ספורט ומוזיקה.

Google Media Network הוא ספק שירותי אינטרנט המציע גישה לערוצי טלוויזיה ולתכנים אחרים דרך האינטרנט. המשמעות היא שמשתמשים יכולים לצפות בטלוויזיה ובתוכן אחר במחשב, בטאבלט או בסמארטפון שלהם.

גוגל עובדת על שירות הטלוויזיה שלה כבר זמן מה. בשנים האחרונות הם מפתחים את Google TV שהוא ממיר שמחבר את הטלוויזיה שלך לאינטרנט. המכשיר מאפשר צפייה ישירה בערוצי טלוויזיה, סרטוני יוטיוב ועוד. לאחרונה הם עבדו על Chrome Cast שלהם שהוא מכשיר קטן המאפשר לך להזרים וידאו מאפליקציה בטלפון הנייד או הטאבלט שלך למסך הטלוויזיה שלך.

החברה גם פיתחה את Google Chromecast Audio המאפשר למשתמשים עם רמקולים המחוברים לרשת ה-Wi-Fi הביתית שלהם להשמיע מוזיקה משירותי סטרימינג כמו Spotify או Pandora ללא צורך בחומרה נוספת כמו מערכת רמקולים או מקלט. אלו הן רק חלק מהדרכים שבהן גוגל פועלת לקראת עתיד מבוסס בינה מלאכותית

כיצד ליצור מסע פרסום ברשת המדיה

רשת המדיה של Google (GDN) היא פלטפורמה המאפשרת למפרסמים להגיע לקהל מגוון ברחבי העולם. זוהי דרך יעילה להגיע ללקוחות פוטנציאליים. כתוצאה מכך, היא הפכה לאחת מרשתות הפרסום הפופולריות ביותר באינטרנט.

חלק זה יעסוק כיצד ליצור מסע פרסום GDN ומה הוא יכול לעשות עבור העסק שלך. תלמדו על:

– כיצד להגדיר חשבון ולבצע את הקמפיין הראשון שלך

– סוגי המודעות השונים שבהם אתה יכול להשתמש

– אפשרויות המיקוד של GDN

– נתונים סטטיסטיים של GDN למעקב אחר ביצועים

רשת המדיה של Google (GDN) היא חלק חיוני בכל מסע פרסום ב-AdWords. זה מאפשר למפרסמים להגיע לקהל היעד שלהם באתרים ברחבי האינטרנט.

כדי ליצור מסע פרסום מוצלח ברשת המדיה של Google, עליך לבצע את השלבים הבאים:

-הגדר את היעדים שלך והגדר תקציב

-צור קבוצת מודעות עבור כל מודעה שברצונך להפעיל ברשת המדיה של Google

-צור מודעות עבור כל קבוצת מודעות ובצע אופטימיזציה שלהן לביצועים

-עקוב אחר מסעות הפרסום שלך ובצע התאמות לפי הצורך

כיצד יושפעו משתמשי YouTube מרשת Google החדשה?

רשת המדיה של גוגל היא שירות סטרימינג חדש שיושק בחודשים הקרובים. מדובר בשירות בתשלום שיתחרה בחברות כמו נטפליקס ואמזון.

רשת המדיה החדשה של גוגל תאפשר למשתמשי YouTube לצפות בסרטונים המועדפים עליהם ללא פרסומות. המשתמשים של יוטיוב לא מרוצים מהשינוי הזה, אבל הם צריכים לצפות להשקת השירות החדש הזה שיספק להם יותר תוכן וסרטונים באיכות טובה יותר.

גוגל עובדת על רשת מדיה חדשה שתכלול את יוטיוב. רשת המדיה החדשה תיקרא Google Media Network.

YouTube פיתחה רשת מדיה משלה, הכוללת את YouTube TV ו-YouTube Music. החברה טרם הודיעה מתי יתרחש המעבר לרשת המדיה החדשה של גוגל.

מהחברה נמסר כי כל מנויי היוטיוב שבוטלו בהודעתו, אך לא ברור כמה מנויים בוטלו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים